Google запустить кампанію для протидії фейкам у країнах ЄС
Компанія Google планує розпочати кампанію боротьби з дезінформацією у п'яти країнах ЄС напередодні проведення там парламентських виборів.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє агенція Reuters.
"Google готується запустити кампанію з боротьби з дезінформацією у п’яти країнах Європейського Союзу (ЄС), напередодні парламентських виборів в країнах блоку", - йдеться у повідомленні.
У червні громадяни країн ЄС обиратимуть новий Європейський парламент, і законодавці побоюються, що поширення дезінформації в Інтернеті може вплинути на виборців.
Франція, Польща та Німеччина звинуватили РФ в понеділок у створенні продуманої мережі вебсайтів для поширення проросійської пропаганди.
Європейський закон про цифрові послуги, який набуває чинності цього тижня, вимагатиме від дуже великих онлайн-платформ та пошукових систем докладати більше зусиль для боротьби з незаконним контентом та ризиками для громадської безпеки.
З березня внутрішній підрозділ Google Jigsaw, який займається боротьбою з загрозами суспільству, запустить низку анімованих рекламних роликів на таких платформах, як TikTok та YouTube, у п’яти країнах ЄС: Бельгії, Франції, Німеччині, Італії та Польщі.
Спираючись на попередні кампанії, які компанія протестувала у Німеччині та Центральній Європі, Jigsaw вважає, що новий проєкт є можливістю охопити громадян у країнах з найбільшою кількістю виборців в ЄС, використовуючи місцевий досвід компанії в цих регіонах.
У рекламі будуть використані так звані методи «пребанкінг», спрямовані на те, щоб допомогти глядачам визначити маніпулятивний контент, перш ніж побачити його.
Натомість глядачам, які дивляться рекламу на YouTube, будуть пропонувати заповнити коротку анкету з кількома варіантами відповідей, призначену для оцінки того, що вони дізналися про дезінформацію.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Google має намір виділити €25 мільйонів, щоб допомогти людям в Європі навчитися використовувати штучний інтелект (ШІ).