Пентагон зосередиться на співпраці з комерційним сектором у космічних проєктах
Міноборони США оприлюднило першу в історії стратегію своєї інтеграції з комерційним сектором країни у сфері космосу, що має на меті зменшити процедурні перешкоди та запровадити більше комерційних розробок у військово-космічній сфері США.
Про це заявив у вівторок під час брифінгу в Пентагоні помічник міністра оборони США з питань космічної політики Джон Пламб, передає власний кореспондент Укрінформу.
«Стратегія національної оборони США від 2022 року скеровує нас до розширення взаємодії із комерційним сектором, а також використання технологічного прогресу та духу підприємництва. Наша нова стратегія інтеграції з комерційними структурами у сфері космосу відповідає цій директиві»,- зауважив представник Пентагону.
Таким чином, у військовому відомстві США мають намір скористатися перевагами приватних інвестицій у космічні розробки замість того, щоби покладатися на спеціальні державні програми, насичені процедурними й структурними перешкодами.
«Ми маємо інтегрувати комерційні інструменти не лише для цілей мирного часу, але й під час конфлікту»,- зауважив у цьому зв’язку Пламб.
Стратегія містить ключові принципи, які передбачають збалансування державних та комерційних розробок для уникнення залежності від одного постачальника; посилення сумісності між виробниками; диверсифікацію комерційних ланцюгів поставок, тощо.
Як повідомляв Укрінформ, минулого року у Міноборони США заявили, що країни-противники Америки, насамперед Китай і Росія, за останні кілька років збільшили кількість і якість загроз для проєктів США у космосі.