Китай хоче переконати ЄС у відсутності підстав для розслідування проти його електрокарів - Reuters
Уряд Китаю стривожений триваючим у Європі антисубсидійним розслідуванням стосовно його виробників електромобілів і намагається переконати Європейську комісію та країни-лідери ЄС у відсутності підстав для розслідування.
Про це з посиланням на власні джерела повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Черговим кроком на цьому напрямі стала поїздка до Парижа делегації топменеджерів найбільших китайських виробників електрокарів, серед яких BYD, Geely та SAIC, на чолі з міністром торгівлі КНР Ван Веньтао для переговорів із французькою стороною і ЄС.
Єврокомісія прагне встановити причини значної різниці у вартості імпортованих із КНР електрокарів порівняно з виготовленими в ЄС, оскільки стрімко зростаючий експорт Китаєм дешевих електромобілів на європейський ринок загрожує місцевим автовиробникам.
За умови збереження нинішньої ситуації в Брюсселі прогнозують, що в 2025 році частка Китаю в продажах електромобілів у Європі досягне рекордних 15% ринку.
Щоб захистити європейських автовиробників від нечесної конкуренції, Єврокомісія перевіряє, чи отримували китайські підприємства субсидії від уряду своєї країни, завдяки яким кінцеву вартість авто вдалося істотно знизити. У разі підтвердження підозр ЄК до китайських електрокарів можуть застосувати штрафні мита.
Під час нинішньої поїздки, пише Reuters, китайська делегація планує провести ряд переговорів із французькими урядовцями й автовиробниками, а також представниками Єврокомісії, та надати пояснення формули визначення вартості виготовлених у Китаї електромобілів, аби довести непричетність уряду країни до низьких цін.
У неділю, повідомляє Мінторгівлі КНР, Ван провів у Парижі першу зустріч із представниками Торгово-промислової палати Китаю в ЄС і керівниками понад 10 китайських компаній-автовиробників, що працюють у Європі, на якій обговорювалося поглиблення прагматичного співробітництва між Китаєм і ЄС у галузі електромобілів
На зустрічі міністр заявив, що стрімкий розвиток у Китаї виробництва електромобілів є результатом постійних технологічних інновацій, добре налагодженої системи постачання та повної ринкової конкуренції, а не урядових субсидій.
За його словами, звинувачення Сполучених Штатів і Європейського Союзу в надлишкових потужностях у Китаї безпідставні.
Як повідомляв Укрінформ, міністр закордонних справ КНР Ван Ї заявив, що Китай і Європейський Союз є стратегічними партнерами, спільні інтереси яких значно переважають розбіжності, та запевнив у готовності розвивати всебічну взаємодію з блоком, не згадавши при цьому про війну.