Instagram оновлює правила, щоб урівняти можливості всіх контент-мейкерів на платформі
Instagram запроваджує кілька нових змін у своїй системі ранжування, що дадуть змогу невеликим авторам отримати більше поширення свого контенту, зокрема додасть маркування до контенту, який репостять, і видалить агрегатори контенту з рекомендацій.
Про це повідомляє Tech Crunch, передає Укрінформ.
Зазначається, що автори з великою кількістю підписників та акаунти, які поширюють популярний контент, зазвичай отримують найбільше охоплення на платформі. Тому зараз вона прагне надати всім авторам рівні умови з погляду охоплення за допомогою низки нових змін, які будуть впроваджені протягом наступних кількох місяців.
Instagram заявляє, що новий спосіб ранжування рекомендацій показуватиме відповідний контент невеликій аудиторії, якій він може сподобатись. У міру того, як користувачі будуть взаємодіяти з контентом, найкращий буде показаний дещо ширшій аудиторії, яка буде з часом збільшуватись. Instagram вважає, що ця зміна дасть усім авторам рівні шанси знайти свою аудиторію.
Крім того, якщо Instagram знайде два або більше ідентичних повідомлень на платформі, він рекомендуватиме лише оригінальний контент. Ця зміна означає, що оригінальний контент буде безпосередньо замінювати репости у рекомендаціях користувача.
Instagram також почне додавати до репостів маркування з нікнеймом оригінального автора. Маркування буде видимим для підписників акаунта, який зробить репост. У компанії кажуть, що наразі оригінальний автор або акаунт, який репостить контент, мають змогу видалити мітку. Можливо, що в майбутньому Instagram може заборонити авторам видаляти такі позначки, пише видання.
Ще одна зміна торкнеться акаунтів, які створюють меми, або сторінок, що репостять контент інших авторів: в найближчі місяці акаунти, які неодноразово публікують контент інших користувачів, який вони не створювали і не покращували, не будуть показуватися в рекомендаціях. Instagram зазначає, що ця зміна не вплине на те, як він показує людям контент з акаунтів агрегаторів, на які вони підписані.
Як повідомляв Укрінформ, Instagram почне тестувати нові інструменти для боротьби з так званим сексторшином – формою шантажу інтимними фотографіями в Інтернеті.