Гарріс збирає та витрачає на виборчу кампанію значно більше коштів, ніж Трамп - Politico
Кампанія кандидатки в президенти США від демократів Камали Гарріс у серпні витратила майже втричі більше, ніж команда її суперника Дональда Трампа. Та навіть при цьому Гарріс зібрала достатньо коштів, щоб збільшити свою грошову перевагу.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Politico.
"Кампанія Камали Гарріс витратила майже втричі більше, ніж кампанія Дональда Трампа у серпні, але зібрала стільки, що вона все одно збільшила свою грошову перевагу", - йдеться у повідомленні.
Кампанія Гарріс вступила у серпень з більшими коштами, ніж Трамп, та зуміла зібрати більше, ніж витратила за місяць. Кампанія Трампа, навпаки, витратила більше, ніж зібрала. Передвиборча кампанія Гарріс зібрала 190 мільйонів доларів, а кампанія Трампа - трохи менше 45 мільйонів доларів.
Але перевага Гарріс у фінансуванні й кращий збір коштів означають, що вона закінчила місяць із 235 мільйонами доларів, що на 100 мільйонів більше, ніж у Трампа.
Пряме фінансування кампанії — це лише частина ширшої політичної екосистеми, і Трамп має значну зовнішню підтримку від Республіканської партії та груп, які займаються як традиційною купівлею реклами, так і агітаційною роботою. Але гроші на передвиборчу кампанію мають кілька переваг. Вони безпосередньо контролюються кандидатами та їхніми найближчими радниками, і кампанії отримують кращі розцінки на телерекламу, ніж зовнішні групи, що важливо, оскільки платні медіа зараз є найбільшою категорією витрат як для Трампа, так і для Гарріс.
Зокрема, за серпень команда кандидата від демократів витратила на створення “медіапродукції” та купівлю реклами $137 млн із $174 млн загальних витрат на кампанію за цей місяць.
Інші великі категорії витрат команди віцепрезидента включали $6,7 млн на авіаперельоти, $6,4 млн на оплату праці та $4,5 млн - на розсилку текстових повідомлень.
У Трампа на платні ЗМІ припало 47 мільйонів доларів з 61 мільйона доларів серпневих витрат, ще 10,1 мільйона доларів пішло на поштові розсилки та лише 4,5 мільйона — на всі інші категорії витрат.
Кампанія Гарріс та Національний комітет Демократичної партії налічують понад 1200 співробітників, порівняно з приблизно 320 у кампанії Трампа та Національному комітеті республіканців.
Відтоді, як Гарріс вступила у виборчі перегони, вона значно перевищила за обсягом залучених коштів та витратами кампанію Трампа. Віцепрезидентка швидко подолала фінансові труднощі, з якими зіштовхнулися демократи, коли очікуваним кандидатом від партії був президент Джо Байден.
Позитивним моментом для республіканців може бути наявність грошей у Національного комітету Республіканської партії, який повідомив, що протягом місяця зібрав $40 млн і витратив $60 млн, а на кінець місяця залишився з $79 млн. Ця сума перевищила доступні кошти Національного комітету Демократичної партії, який повідомив, що зібрав 69 мільйонів доларів і витратив 84 мільйони, залишившись на кінець місяця з 50 мільйонами доларів. Підсумкові дані партій не включають гроші, які все ще перебувають у спільних комітетах зі збору коштів.
Найбільшою категорією витрат Національного комітету Демократичної партії була агітація, на яку пішло 10 мільйонів доларів. Для Республіканського комітету в серпні найбільшою категорією витрат були поштові витрати — 4,6 мільйона доларів.
Зазначається, що Трамп також значною мірою покладається на зовнішні групи, зокрема, для передвиборчої діяльності, яку більшість кампаній традиційно проводять власними силами, наприклад, агітацію.
Як повідомляв Укрінформ, у США пройшли перші телевізійні дебати між кандидатами в президенти від Демократичної партії Камалою Гарріс та Республіканської – Дональдом Трампом.
63% учасників опитування телеканалу CNN, проведеного SSRS серед зареєстрованих виборців, вважають, що на теледебатах краще виступила Гарріс.
Президентські вибори у США відбудуться 5 листопада.
Фото: АА