Конкурент соцмережі Х додав ще понад мільйон користувачів після виборів у США

За останній тиждень у соціальній мережі Bluesky, яка вважається конкурентом платформи Х, з’явилося понад 1,25 мільйона нових користувачів після президентських виборів у США.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.

Bluesky стверджує, що загальна кількість користувачів соцмережею становить 15,2 мільйона, що є лише невеликою частиною від кількості користувачів на платформах-конкурентах X (за жовтень відвідали 318 млн користувачів) і Threads (щомісяця відвідають близько 275 млн користувачів).

Зазначається, що «наплив» користувачів в Bluesky свідчить, що додаток зміг представити себе як альтернативу соцмережам X, яка належить Ілону Маску, а також Threads від компанії Meta.

У компанії додали, що основна частина нових користувачів в Bluesky - із США, Канади та Великої Британії.

«Ми раді бачити всіх, хто шукає кращого досвіду в користуванні соціальними мережами», — заявив генеральний директор Bluesky Джей Грабер.

Створена у 2019 році як проєкт усередині Twitter, коли Джек Дорсі ще був її генеральним директором, Bluesky не показує рекламу на платформі та ще не розробила власну бізнес-модель.

У 2021 році Bluesky стала окремою компанією, а вже у травні цього року Дорсі заявив, що більше не є членом правління Bluesky.

Деякі користувачі з новими обліковими записами у Bluesky повідомили, що вони перейшли на платформу через Маска та його підтримку новообраного президента США Дональда Трампа.

Читайте також: Bluesky дозволив реєструватися лідерам держав

Як повідомляв Укрінформ, уряд Канади наказав представництву китайської соціальної мережі TikTok згорнути роботу в країні.

Фото: Sipa USA