За аварією літака DHL у Литві може стояти Росія - генерал Бундесверу

Катастрофа вантажного літака DHL у Литві поблизу аеропорту Вільнюса могла стати своєрідним тестом, за допомогою якого Росія намагається виявити вразливості західних країн.

Таку думку висловив генеральний інспектор Бундесверу Карстен Броєр в ефірі програми «Maischberger» на телеканалі ARD, передає Укрінформ.

На запитання модераторки, чи може цей інцидент бути тестом на пошук слабких, вразливих місць, Броєр відповів ствердно: «Так, абсолютно».

За словами військового, саме цей «слід» є таким, який логічно обговорюється. Генерал нагадав про подібну ситуацію, яка сталася влітку цього року.

«І тепер там (у Литві - ред.) сталося щось, що якось вписується в цю схему», - зауважив він.

За словами Броєра, Путін створює гібридну ситуацію, яка «вже не зовсім мир і ще не зовсім війна». Він «рухається в цій сірій зоні», в тому числі, з метою перевірити, як далеко може зайти, та намацує «ходи», якими буде готовий скористатися, якщо вважатиме це за потрібне або необхідне.

Читайте також: До розслідування аварії літака DHL у Вільнюсі долучаться німецькі та іспанські слідчі

Говорячи про прогноз, згідно з яким Росія могла би атакувати НАТО через 5-8 років, генеральний інспектор зазначив, що це - розрахунки експертів, які базуються на різних даних.

Як повідомлялось, минулого понеділка вантажний літак, який виконував рейс для компанії DHL з німецького Лейпцига в Вільнюс, впав на житловий квартал поблизу аеропорту. Один із чотирьох членів екіпажу загинув, троє, серед яких німець, перебувають у лікарні. Ніхто з людей на землі не постраждав. 

Наприкінці серпня цього року органи безпеки Німеччини попередили перевізників про «нетрадиційні запальні пристрої», які відправляються невідомими особами через постачальників вантажних послуг.

Читайте також: Росія намагалася влаштувати пожежі на літаках з Європи до США та Канади - WSJ

Було зафіксовано щонайменше 2 таких випадки: загоряння посилки в логістичному центрі DHL у Лейпцигу (який є глобальним центром компанії) та на складі в Великій Британії. Експерти з безпеки вважають, що російські спецслужби таким чином вивчали можливість організації вибухів у літаках, які прямують з Європи в Північну Америку.

Фото: LRT