Мінцифри планує запустити застосунок для «Всеукраїнської школи онлайн»
Після створення онлайн-платформи «Всеукраїнська школа онлайн», Мінцифра разом з МОН та ГС «Освіторія» планують запустити мобільний застосунок.
Як передає Укрінформ, про це розповів віцепрем’єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров в інтерв’ю виданню КП в Україні, повідомляє пресслужба відомства.
«У найближчий рік ми плануємо оцифрувати програму для середньої та старшої шкіл (5-11 класи) з основних предметів. Вони з'являються в режимі реального часу — нові уроки щотижня. Серед амбіційних планів — підключення 6 тисяч об'єктів соціальної інфраструктури до швидкісного інтернету, в тому числі й усі школи. Потрібно ввести новий предмет про цифрову грамотність або інтегрувати його в інформатику. Якщо раніше популяризували технології, тепер потрібно навчити дітей з 1-го класу правильно ними користуватися», — зазначив Федоров.
Діти зможуть користуватися як платформою, так і мобільним застосунком для навчання під час карантину, а також для ознайомлення з темою, яку пропустили у школі через відсутність або з інших причин. Для вчителів розроблені рекомендації для проведення змішаного та дистанційного навчання за допомогою навчальних матеріалів платформи.
В Мінцифри зауважують, що 8 квітня відбудеться презентація розширення функціоналу електронної платформи Всеукраїнська школа онлайн, зокрема «Кабінету вчителя ВШО». Це новий важливий інструмент, що допоможе зробити процес онлайн-навчання якіснішим. За допомогою кабінету вчитель відстежуватиме успішність кожного учня та влаштовуватиме дискусії.
Як повідомлялося, 11 грудня 2020 року Міністерство освіти та науки спільно з Українським інститутом розвитку освіти, Міністерством цифрової трансформації запустило національну освітню платформу Всеукраїнська школа онлайн для учнів 5-11 класів. Матеріали, розміщені на платформі, можуть бути використані як для дистанційного навчання, так і для занять безпосередньо у школі.
ВШО забезпечує учнів відеопоясненнями, конспектами, тестами та можливістю відслідковувати навчальний прогрес, а вчителів – необхідними методичними рекомендаціями та прикладами застосування сучасних освітніх технологій.
Фото з відкритих джерел