У Вінницю прибули 10 нових екологічних автобусів
Муніципальний транспорт Вінниці поповнився 10-ма новими екологічними автобусами турецького виробництва із кондиціонерами, USB-розетками, внутрішніми та зовнішніми відеокамерами.
Про це повідомляють у пресслужбі Вінницької міської ради, передає Укрінформ.
«Вінниця поповнила муніципальний автобусний парк десятьма новими автобусами турецького виробництва. Вони екологічні та комфортні, працюють на газі. Модель сертифікована в Європейському Союзі і відповідає сучасним вимогам», - йдеться у повідомленні.
Автобуси курсуватимуть маршрутом №32 «Сабарів – Залізничний вокзал» та маршрутом №4 «Тяжилів (Лугова) - Барське шосе».
Міський голова Сергій Моргунов зазначив, що, надаючи перевагу газовим автобусам та електротранспорту, місто дбає про довкілля, адже це сприятиме зменшенню шкідливих викидів в атмосферу.
«Вінниця отримала Європейську енергетичну відзнаку першою у Східній Європі. У Стратегії «Вінниця 3.0» пріоритетним є курс на енергетичну сталість та екологічно чисте та безпечне середовище. І саме придбання таких автобусів – це один з важливих кроків до цієї мети. Ми сподіваємось, що сьогоднішня подія стане гарним початком плідної співпраці Otokar та міста Вінниці», – сказав Сергій Моргунов.
На сьогодні муніципальний автобусний парк Вінниці налічує 76 автобусів та 1 електробус. Щодо нових газових автобусів Otokar CNG KENT, то вони зарекомендували себе як надійні, економічні в експлуатації, зручні в користуванні пасажирами всіх категорій, екологічні (відповідають екологічному стандарту Євро-6) та із значно збільшеним ресурсом експлуатації, зазначили у пресслужбі міськради.
Довжина автобуса – 12 м. Максимальна швидкість складає 80 км/год. Пасажиромісткість – 28 місць для сидіння, 59 стоячих та одне – для маломобільних груп населення. Крім того, для людей з інвалідністю є опція кнопки запиту зупинки з шрифтом Брайля.
Кожен автобус обладнаний 4-ма USB-розетками, 2-ма камерами зовнішніми та 4-ма – всередині салону. Кузов виготовлений з використанням катафарезної обробки, що збільшує стійкість покриття до корозії. Двигун виробництва Великої Британії має потужність 320 кінських сил. Збільшений обсяг балонів для газу – 1600 л (запас ходу орієнтовно на 2-3 дні). У автобусах влаштована система кнілінг, яка регулює нахил кузова в бік дверей, що дозволяє полегшити посадку і висадку пасажирів і поєднана з системою управління пасажирськими дверима.
Фото: https://www.vmr.gov.ua/