Lego перестане маркувати іграшки окремо «для дівчаток» і «для хлопчиків»

Данська компанія Lego оголосила, що розпочинає роботу над «усуненням гендерної упередженості» у своїх іграшках після дослідження, яке показало, що хлопчики бояться гратися товарами «для дівчаток» через можливе глузування.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на The Guardian.

У межах дослідження на замовлення компанії, з’ясувалося, що дівчатка більш впевнено граються з різними іграшками. Водночас 71% опитаних хлопчиків боялися, що над ними будуть глузувати, якщо вони гратимуться «іграшками для дівчаток».

«Батьки більше бояться, що їх синів, а не дочок, будуть дражнити за те, що вони грають з іграшками, пов'язаними з іншою статтю», - сказала Мадлен Ді Нонно, виконавчий директор Інституту Джини Девіс, який проводив дослідження.

За її словами, чоловіча поведінка в суспільстві досі цінується вище за жіночу.

«Поки суспільство не визнає, що поведінка та діяльність, які зазвичай пов’язані з жінками, є такими ж цінними та важливими, батьки та діти не приймуть їх», - вважає вона.

Дослідження показало, що хлопчиків частіше заохочували займатися спортом, а дівчаток - танцями, модою і випічкою. В опитуванні взяли участь понад сім тисяч батьків та дітей з Китаю, Чехії, Японії, Польщі, Росії, Великої Британії і США.

Інститут Джини Девіс також з’ясував, що батьки обох статей оцінили чоловіків як «більш креативних», також респонденти в шість разів частіше думали про вчених і спортсменів як про чоловіків, а не як про жінок, і більш ніж у вісім разів частіше думали про інженерів як про чоловіків.

У зв’язку з цим директор по продуктах і маркетингу Lego Group Джулія Голдін оголосила, що компанія більше не буде маркувати іграшки «для дівчаток» і «для хлопчиків», а товари на сайті будуть розділені за інтересами.

«Наша робота зараз полягає в тому, щоб заохочувати хлопчиків і дівчаток грати з наборами, які, можливо, традиційно розглядалися як «не для них»», - заявила Голдін.

Читайте також: LEGO створила набір, з якого можна зібрати приставку Nintendo

Як повідомляв Укрінформ, компанія Lego анонсувала свій найбільший в історії набір Lego Art World Map з 11 695 деталей.