У Львові обрали бренди, які популяризують стійку моду
Асоціація кіновиробників Львівщини у партнерстві з Lviv Fashion Week та Zero Waste Lviv реалізували проєкт Ecologica з метою якісної промоції молодих українських брендів та популяризації усвідомленого підходу до моду.
Про це повідомляє пресслужба Львівської міської ради, передає Укрінформ.
Зазначається, що Ecologica – це програма, орієнтована на підтримку українських брендів одягу, які працюють у напрямі sustainable fashion (стійкої моди – ред.).
Для участі у програмі здійснювався відбір колекцій за параметрами інноваційності та актуальності дизайну, етичності та екологічності. Зокрема, увагу звертали на такі критерії - дизайн, спрямований на мінімізацію відходів і турботу про навколишнє середовище, повторне використання, наявність сталих підходів до закупівель, захист тварин, використання натуральних тканин тощо.
Програма передбачала безоплатне створення для п’яти фіналістів якісних промо-матеріалів. Переможцями стали молоді бренди - non.Lbs., FRAMIORE, MIMICRY clothing, MELMANA, POSTUSHNA.
Фото з відкритих джерел