8 правил успішного нетворгінгу
Щоб зав’язувати корисні ділові знайомства, треба дбати про позитивний імідж і вміти слухати.
Про ефективність та правила нетворкінгу йдеться у матеріалі сайту пошуку роботи grc.ua, передає Укрінформ.
«Головною метою ефективного нетворкінгу є розширення мереж своїх знайомств та зв’язків», - йдеться у матеріалі.
Допоможе відвідування різних заходів, пов’язаних з діяльністю. На таких заходах можна зустріти своїх потенційних партнерів або клієнтів. Необхідно знайомитись з професіоналами, чия діяльність та досягнення захоплюють. Варто бути відкритими у спілкуванні з ними. Дуже важливо навчитись не тільки гарно говорити, а ще й слухати.
Також обов’язково треба підтримувати контакти з тими, з ким в планах подальше співробітництво, організація спільних проєктів.
Одним із правил нетворкінгу є перенесення уваги з себе на співрозмовника - необхідно давати співрозмовнику висловитись, питати його думку про предмет розмови, а ще самореклама. Важливо заявляти про себе як спеціаліста – бути активним у соціальних мережах, залишати коментарі, давати корисні поради у професійних групах.
До самореклами можна додати підтримання особистого іміджу. Тут важливо вибудовувати свій позитивний імідж.
Також необхідно запам’ятати правило рівня близькості людей з власної мережі контактів. Якщо людина з контактів малознайома, то не варто відразу звертатись до неї за допомогою та активно використовувати її послуги для своєї користі.
Фото з відкритих джерел