KFC випустив свічки з запахом свого фірмового соусу
Укрінформ
Американська мережа ресторанів фастфуду KFC представила у Великобританії власну лінійку свічок, що мають аромат їхнього фірмового соусу.
Як повідомляє Bustle, всього виготовили 230 таких свічок. Їх розіграють серед користувачів учасників конкурсу, який будуть проводити на сайті британської мережі.
“Вдихни ніжний аромат соусу KFC”, – пропонують у промо-ролику.
Слід зауважити, що це вже не перша оригінальна ініціатива KFC, аби розширити межі сприйняття їхніх страв. У 2016 році у Новій Зеландії вийшла серія свічок з ароматом смаженої курки, а у 2017-му в Японії випустили бомочки для ванни з таким самим запахом.
Минулого року компанія вирішила задіяти і органи слуху своїх клієнтів, тому запустила сайт KFChill, на якому можна послухати, яка смажиться м’ясо та клекотить на плиті соус.