Українці стали менше купувати нові авто
Про це повідомляє Асоціація автовиробників України.
"У першому весняному місяці 2018 року українці придбали 6,8 тис. нових легкових авто. В результаті відносно попереднього року березневий ринок впав на 6,5%", - йдеться у повідомленні.
Найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів залишається Toyota. У березні 898 автомобілів цієї японської марки поповнили український автопарк. Таким чином, свій березневий результат річної давності Тойота поліпшила на 14 відсотків.
На другому місці Volkswagen - автомобілі цієї німецької марки в минулому місяці обрали 828 автомобілістів. Березневий попит на нові легкові автомобілі марки Volkswagen зріс на 39%, що дозволило цьому бренду піднятися в рейтингу на одну сходинку.
Третя позиція у Renault, яка втратила чверть клієнтів у порівнянні з березнем минулого року. Результат Renault за звітний місяць – 614 авто.
Четверте місце розділили між собою Audi і Nissan, в активі яких по 442 авто. При цьому попит на Audi зріс на 67%, а на Nissan – тільки на 3%.
П’ятою в рейтингу стала Skoda – 431 шт. (+10%).
Також у березні в десятку найпопулярніших марок місяця увійшли: Hyundai – 420 шт. (+6%); Ford – 266 шт. (-11%); Ravon – 262 шт. (+93%); Mercedes-Benz – 252 шт. (-4%); Mazda – 227 шт. (+12%).
Бестселером місяця став автомобіль Volkswagen Golf, свій вибір на якому зупинили 414 покупців.
Всього в першому кварталі 2018 року свої перші реєстраційні номери отримали 19,3 тис. легкових автомобілів, що на 14% більше, ніж роком раніше.