Українці стали менше купувати нові авто

Українці стали менше купувати нові авто

Укрінформ
За підсумками березня 2018 року українці придбали 6,8 тис. нових легкових автомобілів, що на 6,5% менше від аналогічного показника торік.

Про це повідомляє Асоціація автовиробників України.

"У першому весняному місяці 2018 року українці придбали 6,8 тис. нових легкових авто. В результаті відносно попереднього року березневий ринок впав на 6,5%", - йдеться у повідомленні.

Найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів залишається Toyota. У березні 898 автомобілів цієї японської марки поповнили український автопарк. Таким чином, свій березневий результат річної давності Тойота поліпшила на 14 відсотків.

На другому місці Volkswagen - автомобілі цієї німецької марки в минулому місяці обрали 828 автомобілістів. Березневий попит на нові легкові автомобілі марки Volkswagen зріс на 39%, що дозволило цьому бренду піднятися в рейтингу на одну сходинку.

Третя позиція у Renault, яка втратила чверть клієнтів у порівнянні з березнем минулого року. Результат Renault за звітний місяць – 614 авто.

Четверте місце розділили між собою Audi і Nissan, в активі яких по 442 авто. При цьому попит на Audi зріс на 67%, а на Nissan – тільки на 3%.

П’ятою в рейтингу стала Skoda – 431 шт. (+10%).

Читайте також: ВР усунула подвійний екологічний контроль при розмитненні авто

Також у березні в десятку найпопулярніших марок місяця увійшли: Hyundai – 420 шт. (+6%); Ford – 266 шт. (-11%); Ravon – 262 шт. (+93%); Mercedes-Benz – 252 шт. (-4%); Mazda – 227 шт. (+12%).

Бестселером місяця став автомобіль Volkswagen Golf, свій вибір на якому зупинили 414 покупців.

Всього в першому кварталі 2018 року свої перші реєстраційні номери отримали 19,3 тис. легкових автомобілів, що на 14% більше, ніж роком раніше.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-