Мінінфраструктури сподівається на допомогу G7 у лібералізації міжнародних автоперевезень
Про це заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков на зустрічі з послами країн «Великої сімки», повідомляє Укрінформ із посиланням на пресслужбу відомства.
«За останні 4 роки, з моменту укладання Угоди про асоціацію, товарообіг між Україною та Європейським Союзом збільшився більше ніж на 60 %. З кожним роком цей показник зростатиме. Водночас зараз ми відчуваємо, що на наших кордонах з ЄС відбувається штучне обмеження українського експорту», - наголосив очільник міністерства.
За його словами, Міністерство інфраструктури розраховує на сприяння країн G7 у запуску переговорного процесу щодо лібералізації міжнародних автомобільних вантажних перевезень.
«Подібне рішення допоможе уникнути торговельної кризи, відійти від політики обмеження та стримування, а також значно розширити можливості для співпраці між Україною та країнами G7», - додав Кубраков.
Як повідомляв Укрінформ, Україна очікує відповіді на своє звернення до Єврокомісії щодо вирішення суперечки із Польщею по дозволах на автоперевезення, а в разі її відсутності готова звертатися до міжнародного арбітражу в рамках Угоди про асоціацію. Про це на початку січня заявила віцепрем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ольга Стефанішина.
За даними Німецько-Української промислово-торговельної палати, українська економіка починаючи з 2018 року втратила 500 млн євро через нестачу дозволів на міжнародні вантажні автоперевезення.
У грудні в Мінінфраструктури заявляли, що на 2022 рік Польща надасть Україні 160 тис. дозволів при потребі у 204,5 тис., Угорщина - 31,75 тис. (потреба - 45 тис.) та Румунія - 18,5 тис. (потреба - 51,6 тис.).