Киянам сказали, куди нести незрозумілі платіжки за тепло
Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв за результатами опрацювання звернень киян щодо рівня нарахування за тепло, отримане в грудні, повідомляє прес-служба міської влади.
"У столиці є дві основні теплопостачальні організації – ПАТ "Київенерго" та ТОВ "Єврореконструкція". Також є споживачі, які за договором отримують тепло від інших приватних підприємств і організацій. Однак для усіх без винятку киян має діяти справедливий і зрозумілий механізм нарахування", – сказав Пантелеєв.
Він зауважив, що існують об’єктивні фактори нарахувань, на які повинні зважати споживачі, але жодних махінацій із платіжками бути не повинно.
"У цьому місяці в зоні обслуговування змістилися дати зняття показань будинкових приладів обліку тепла. Якщо раніше зняття відбувалося з 19 до 26 числа, то грудневі зняття відбувалися в останні дні місяця. Через це збільшився і період оплати. Також мешканцям слід враховувати зниження температури повітря, що напряму впливає на обсяг спожитого будинком тепла", - зауважив він.
Він додав, що якщо усі ці фактори враховані, але є сумніви в коректності рахунку за тепло, то буде проведено відповідне розслідування. "Для цього в столиці створена і працює відповідна інспекція, працівники якої виїдуть на місце, перевірять стан роботи системи та вимагатимуть обгрунтування від теплопостачальників", – повідомив чиновник.
Пантелеєв закликав киян, які мають факти зловживань при нарахуванні за тепло, звертатися до столичної інспекції за телефоном (044) 235 36 99.