У Київському метро нагадали про

У Київському метро нагадали про "дедлайн" для жетонів

Укрінформ
У Київському метрополітені нагадують, що раніше куплені жетони можна використати до кінця жовтня 2019 року.

Про це повідомляє пресслужба Київського метрополітену у Facebook.

"Продовжуємо наближатися до безжетонів. Нагадуємо, що раніше куплені жетони ви можете використати до 30 жовтня 2019 року. Поїздки, записані на зелені картки, використовуються у звичайному режимі. Наразі поступово припиняється тільки продаж картки, а не її використання", - зазначили у метрополітені.

У підземці розповіли про варіанти оплати в метро:

1) картка метро — працює на усіх станціях — заставна вартість 15 грн (повертається при здачі картки після використання поїздок у касу. картка має бути в належному стані) - вартість поїздок від 8 до 6,5 грн, в залежності від кількості. - можна проводити групу осіб (наприклад, якщо ви везете дітей на екскурсію) - дійсна рік після останньої поїздки

2) безконтактна банківська картка — працює на жовтих турнікетах — вартість поїздки 8 грн — працює з додатками ApplePay та GooglePay - інколи у банківської системи бувають збої, тоді вам доведеться або почекати до відновлення роботи або скористатися альтернативним способом оплати.

3) е-квиток (КП "ГІОЦ") - продається в автоматах на станціях — працює як у метро, так і в наземному транспорті (турнікети позначені) - у касах метро реалізовується на станціях - "Хрещатик" (центральний вихід), "Театральна", "Майдан Незалежності", "Академмістечко" (вихід до магазину NOVUS), "Лісова" (вихід до ТЦ "Даринок"), "Арсенальна", "Теремки" (вихід до ТЦ "Магелан"), "Сирець", "Почайна" (вихід до вул. С.Бандери), "Площа Льва Толстого". - вартість 50 грн (не повертається) - вартість поїздок від 8 до 6,5 грн, в залежності від кількості. - поповнення онлайн - https://transport.kyivcity.gov.ua/ - оператором системи є КП "ГІОЦ", при некоректному спрацюванні потрібно звернутися за телефоном 044 366 55 55

Працівники метрополітену не мають доступу до системи, е-квиток не обслуговується в сервісних центрах метро.

Читайте також: Місто для людей, а не машин: Києву обіцяють нову транспортну політику

Жетон виводиться з обігу в столичному метро та у підземці не радять використовувати його як засіб оплати.

"Якщо у вас зламалася картка метро і ви хочете її замінити та перенести поїздки — потрібно звернутися до сервісних центрів метро. Вони працюють на станціях Політехнічний інститут, Майдан Незалежності, Почайна, Хрещатик, Дорогожичі та Дарниця. З 8 до 19, без вихідних. Техперерва 12.00 -12.30", - йдеться у повідомленні.

Як повідомлялося, електронний квиток запрацює на всіх видах муніципального транспорту столиці з 1 листопада цього року.

У Київському метрополітені жетонами можна буде користуватися до 31 жовтня. Далі — тільки електронні засоби оплати (Закон України про електронний квиток та розпорядження КМДА щодо впровадження автоматичної системи оплати проїзду).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-