Компанія Mars опублікувала результати 2021 року з реалізації "Плану сталого розвитку через покоління"
Запущений у 2017 році план передбачає три напрямки, за якими компанія Mars поступово впроваджує зміни: "Здорова планета", "Загальний добробут" й "Успішне суспільство". У 2021 році також введено додатковий напрямок — "Перероблення пакування".
Сформований звіт містить довгострокові цілі й уже досягнуті результати. Так, у межах напрямку "Здорова планета" було зменшено викиди парникових газів на 6,1% порівняно з базовим рівнем викидів у 2015 році. Ціль компанії — скоротити цей показник на 27% до 2025 року й досягти нульового рівня викидів до 2050 року. На 24% скорочено й нераціональне використання води. Очікується, що у 2025 році використання води зменшиться вдвічі. Окрім того, Mars ставить за мету збереження площі земельних ділянок, необхідних для виробництва власної продукції, на наявному рівні без її розширення в майбутньому.
Напрямок "Успішне суспільство" впроваджений для усунення дискримінації, покращення фінансового становища й підтримки фізичного та психічного здоров'я понад 442 тисяч людей, з якими працює Mars. Серед них більш ніж 18 тисяч робітників (зокрема, понад 9 тисяч жінок) та більш ніж 61 тисяча фермерів. Останні беруть участь у програмі, яка дає можливість підвищити особистий дохід.
У 2021 році запущено глобальну кампанію #HereToBeHeard. Понад 10 тисяч учасниць із 88 країн відповіли на запитання "Що варто змінити, щоб якомога більше жінок отримали можливість максимально розкрити свій потенціал?". Серед обговорених тем — проблема гендерних стереотипів, підтримка батьків, що працюють, й можливі позитивні зміни на підприємстві, якщо жінок найматимуть на керівні посади.
"Здійснити внесок в економіку замкненого циклу, за якої пакування ніколи не стає відходами, а переробляється, повторно використовується чи компостується", — ось так компанія Mars описала свою ціль у звіті в розділі "Перероблення пакування". Наразі 20% пакування продукції виробника відповідає цим вимогам, а 43% підходить для вторинного перероблювання. У 2021 році також з'явилося оновлене пакування корму для домашніх тварин бренду SHEBA®, виготовлена з переробленого пластику.
Виробник ставить за мету підвищувати якість та поживну цінність своєї продукції та надавати доступ до здорового харчування якомога більшій кількості людей. У 2021 році у межах цієї програми вміст натрію в харчових продуктах Mars Food було скорочено на 3,2%. Окрім того, завдяки співпраці з фудбанками та благодійними організаціями компанія надала понад 23 мільйони безоплатних обідів тим, хто цього потребує.
Повний текст звіту доступний за посиланням.