Компанія Mars опублікувала результати 2021 року з реалізації

Компанія Mars опублікувала результати 2021 року з реалізації "Плану сталого розвитку через покоління"

Укрінформ

Запущений у 2017 році план передбачає три напрямки, за якими компанія Mars поступово впроваджує зміни: "Здорова планета", "Загальний добробут" й "Успішне суспільство". У 2021 році також введено додатковий напрямок — "Перероблення пакування".

Сформований звіт містить довгострокові цілі й уже досягнуті результати. Так, у межах напрямку "Здорова планета" було зменшено викиди парникових газів на 6,1% порівняно з базовим рівнем викидів у 2015 році. Ціль компанії — скоротити цей показник на 27% до 2025 року й досягти нульового рівня викидів до 2050 року. На 24% скорочено й нераціональне використання води. Очікується, що у 2025 році використання води зменшиться вдвічі. Окрім того, Mars ставить за мету збереження площі земельних ділянок, необхідних для виробництва власної продукції, на наявному рівні без її розширення в майбутньому. 

Напрямок "Успішне суспільство" впроваджений для усунення дискримінації, покращення фінансового становища й підтримки фізичного та психічного здоров'я понад 442 тисяч людей, з якими працює Mars. Серед них більш ніж 18 тисяч робітників (зокрема, понад 9 тисяч жінок) та більш ніж 61 тисяча фермерів. Останні беруть участь у програмі, яка дає можливість підвищити особистий дохід. 

У 2021 році запущено глобальну кампанію #HereToBeHeard. Понад 10 тисяч учасниць із 88 країн відповіли на запитання "Що варто змінити, щоб якомога більше жінок отримали можливість максимально розкрити свій потенціал?". Серед обговорених тем — проблема гендерних стереотипів, підтримка батьків, що працюють, й можливі позитивні зміни на підприємстві, якщо жінок найматимуть на керівні посади.

"Здійснити внесок в економіку замкненого циклу, за якої пакування ніколи не стає відходами, а переробляється, повторно використовується чи компостується", — ось так компанія Mars описала свою ціль у звіті в розділі "Перероблення пакування". Наразі 20% пакування продукції виробника відповідає цим вимогам, а 43% підходить для вторинного перероблювання. У 2021 році також з'явилося оновлене пакування корму для домашніх тварин бренду SHEBA®, виготовлена з переробленого пластику.

Виробник ставить за мету підвищувати якість та поживну цінність своєї продукції та надавати доступ до здорового харчування якомога більшій кількості людей. У 2021 році у межах цієї програми вміст натрію в харчових продуктах Mars Food було скорочено на 3,2%. Окрім того, завдяки співпраці з фудбанками та благодійними організаціями компанія надала понад 23 мільйони безоплатних обідів тим, хто цього потребує.

Повний текст звіту доступний за посиланням.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-