Рада не завершила розгляд «бюджетних» правок і почала позачергове засідання
У залі зареєструвався 221 народний депутат, передає кореспондент Укрінформу.
У порядку денному - 14 законопроєктів:
- №3680 "Про внесення змін до законів України "Про охорону прав на сорти рослин" та "Про насіння і садівний матеріал";
- №4507 "Про енергетичну ефективність";
- №4527 "Про внесення змін до Закону України "Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу" щодо розвитку високоефективної когенерації";
- №5464 "Про внесення змін до Закону України "Про судовий збір" (щодо звільнення від сплати судового збору споживачів житлово-комунальних послуг)";
- №6055 "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв’язку";
- №4554 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері дитячого харчування у відповідність до вимог законодавства ЄС".
Також заплановано ратифікації низки міжнародних документів.
На пленарному засіданні депутати не завершили розгляд висновків і пропозицій до проєкту закону про державний бюджет України на 2022 рік.
Парламентарії 20 жовтня ухвалили в першому читанні проєкт постанови №6000-П "Про висновки та пропозиції до проєкту Закону України про Державний бюджет України на 2022 рік". Водночас народні депутати не встигли ухвалити відповідний проєкт в цілому на пленарному засіданні 20 жовтня, оскільки члени всіх парламентських фракцій почали наполягати на своїх поправках.
Згідно з Регламентом ВР, розгляд проєкту закону про держбюджет на наступний рік у першому читанні проводиться за процедурою повного обговорення. Під час обговорення слово для виступу надається представникам комітетів за заявами у паперовій формі, депутатських фракцій та груп, народним депутатам, представникам Кабінету Міністрів та Рахункової палати. Після завершення обговорення ставиться на голосування в першому читанні підготовлений Комітетом ВР з питань бюджету, проєкт постанови ВР щодо висновків та пропозицій до законопроєкту про державний бюджет України на наступний рік. Після ухвалення відповідного проєкту постанови в першому читанні ставляться на голосування ті включені до таблиці пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи пропозиції до проєкту закону про держбюджет, на розгляді та голосуванні яких наполягає народний депутат.
Так, якщо Верховною Радою не ухвалено рішення на підтримку проєкту постанови Верховної Ради щодо висновків та пропозицій до проєкту закону про державний бюджет України на наступний рік за основу, проводиться постатейне голосування таких висновків та пропозицій, а також тих включених до таблиці пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи пропозицій до проєкту закону про державний бюджет України, на розгляді та голосуванні яких наполягає народний депутат. У разі, якщо під час голосування були підтримані пропозиції, які призвели до змін висновків та пропозицій до проєкту закону про державний бюджет України на наступний рік, підготовлених профільним комітетом, ВР може перенести на визначений строк (не більш як на два дні) голосування в цілому проєкту постанови щодо висновків та пропозицій.
Проєкт закону про державний бюджет України на наступний рік вважається ухваленим у першому читанні, якщо на підтримку під час голосування в цілому проєкту постанови ВР щодо висновків та пропозицій до законопроєкту про держбюджет на наступний рік проголосувала більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради. Схвалені Радою висновки та пропозиції набувають статусу Бюджетних висновків Верховної Ради.
Як повідомляв Укрінформ, народні депутати на пленарному засіданні Верховної Ради 20 жовтня розпачали розгляд проєкту закону №6000 "Про Державний бюджет України на 2022 рік".
Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук підписав розпорядження про скликання позачергового засідання парламенту в четвер, 21 жовтня, у зв’язку з вимогою Президента.