Перший медіа-акселератор в Україні - інсайти від учасників
Організатор: Media Development Foundation (Фонд розвитку ЗМІ).
Учасники: Якуб Парусінскі - голова Правління Media Development Foundation; Євгенія Олійник - експертка з досліджень Media Development Foundation; Ольга Руденко - членкиня Правління Media Development Foundation; Андрій Боборикін - видавець сайтів Vector та Super.ua; Владислав Грезєв – представник СЕО та засновник платформи з працевлаштування та рекрутингової агенції "Lobby X"; Сергій Колесніков –представник СЕО проекту engage-журналістики "ШоТам"?; Наталія Курдюкова - керівниця медіагрупи "Накипело" (Харків); Тарас Яценко - засновник, директор медіахабу «Твоє місто» (Львів); Валерій Гармаш - власник сайту 6262.com.ua (Слов’янськ).
Коротко. Учасники прес-конференції розкажуть про те, чому вони навчилися під час перших модулів акселератора та як збираються застосувати це в роботі своїх видань. Також вони обговорять фінансову незалежність українських регіональних медіа, дієві бізнес моделі та виклики, які постають перед ними у виборчий період.
Під час заходу будуть представлені три аналітичні звіти про проблеми та потреби медіа, підготовлені за результатами онлайн опитування та інтерв'ю, проведених у вересні-жовтні 2018 року з 24 незалежними регіональними медіа в Україні.
Довідково. MDF - це хаб медіа експертизи та центр передового досвіду, який націлений на розширення можливостей журналістів і підтримку розвитку cтійких та незалежних медіа в Україні і в Центральній та Східній Європі.
Учасники програми MMA разом з менторами створили власні бізнес-плани, які представлять інвесторам та донорам на пітчингу в середині лютого. Загалом MMA поєднує елементи Executive MBA і класичної програми-акселератора.
Підсумкові матеріали:
Лише третина регіональних медіа мають фінансовий план на рік — дослідження
Понад 50% незалежних регіональних медіа здійснюють річне стратегічне планування, та лише 33% готують фінансовий план на рік уперед.
Про це розповіла експерт із досліджень Media Development Foudation, (MDF), автор дослідження потреб і проблем незалежних регіональних медіа в Україні Євгенія Олійник під час прес-конференції в Укрінформі, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Ми дослідили зокрема фінансові потреби меді, менеджмент, як вони працюють із аудиторією, як готуються до виборів. Основні проблеми полягають у тому, що медіа не мають стратегічного плану. Тобто 54% із тих медіа, які ми відібрали для участі в дослідженні, мають стратегічний план на наступні 12 місяців. Водночас лише третина, 33%, мають фінансовий план як документ, як бюджет, тобто не лише фіксують свої видатки, а також ставлять перед собою плати і думають, як заробляти”, - пояснила Олійник.
Вона додала, що лише 20% медіа аналізують показники свого трафіку, які дозволяють поліпшувати контент і забезпечувати продажі для рекламодавців.
Крім того, розповіла Олійник, у дослідженні звертається увага на некритичні недоліки побудови команди регіональними медіа. Так, лише в 38% редакцій розмежовані ролі СЕО та головного редактора, 48% мають комерційні відділи., 33% - відповідальних за просування контенту та 8% медіа мають увесь необхідний персонал.
Представниця MDF зауважила, що отримані показники насторожують, тому в рамках програми Media Manager Academy (MMA), яка стартувала у вересні 2018 року, порушувалися питання роботи медіа з аудиторією та планування стратегії. Учасниками MMA стали 10 команди з усієї України.
Респондентами стали 24 незалежні регіональні медіа (18 із 24 областей України). При цьому незалежність медіа визначалась як відсутність впливу на редакційну політику та відсутність передвиборчого немаркованого контенту (”джинси”).
Відео з прес-конференції:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк