Практична реалізація законодавчих змін щодо реклами у сфері організації та проведення азартних ігор
Організатор: Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей.
Учасники: Іван Рудий — голова КРАІЛ; Олена Водолажко — членкиня КРАІЛ.
До участі запрошені: В’ячеслав Мієнко - ГС «Ініціатива Чисте небо»; Анастасія Байдаченко - ГС «IAB UKRAINE»; Олександр Папуця - Об’єднання адвокатів «Smartsolution»; Віталій Волошин - Об’єднання адвокатів «Smartsolution»; Антон Кучухідзе - ГС «Всеукраїнська рада гемблінгу»; Михайло Коваль - ГС «Всеукраїнська рада гемблінгу»; Олександр Блохін - ТОВ «ВБЕТ УКРАЇНА»; Сергій Іваненко - ТОВ «ВОЛНА 4444»; Катерина Мегем - ТОВ «ГЕЙМДЕВ»; Тетяна Півньова - ТОВ «КОНКУЕРОР»; Вадим Заславський - ТОВ «КОНКУЕРОР»; Андрій Бебко - ТОВ «РОЙАЛ»; Микола Козаченко - ТОВ «СПЕЙСИКС»; Дарина Шевченко - ТОВ «СПЕЙСИКС»; Олександр Тишкевич - ТОВ «УКР ГЕЙМ ТЕХНОЛОДЖІ»; Антон Азаров - ТОВ «ХАРКІВ ПАЛАС КЛУБ»; Максим Гонтар - ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА»; Михайло Приходько - ТОВ «БУКМЕКЕРСЬКА КОМПАНІЯ «ФАВБЕТ»; Андрій Єфремов - ТОВ «СОЛО ГЕЙМС»; Олександр Машинцев - ТОВ «СЛОТС Ю.ЕЙ»; Олександр Бузила - ТОВ «СЛОТС Ю.ЕЙ».
Мета заходу – консолідація ринку та належна підготовка до практичної реалізації законодавчих змін, контроль за дотриманням яких покладений на КРАІЛ.
Питання до обговорення:
- Нові правила розміщення реклами азартних ігор у Законі № 3136.
- Вплив нових норм Закону № 3136 на рекламування азартних ігор у мережі інтернет, зокрема на ресурсах, що порушують права інтелектуальної власності.
Формат заходу – офлайн (Зала 2)
Журналісти зможуть поставити запитання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників ЗМІ: krail.gov.ua@gmail.com.
Акредитація триватиме до 10:00 7 серпня 2023 р., для підтвердження необхідно вказати ім’я, прізвище, назву видання.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformTV
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Читайте Пресцентр Укрінформу в Telegram: https://t.me/presscenter_ukrinform?fbclid=IwAR0st84A_-gZzdo-Yej3lg_laJJuJ1ImX1BcnOYGJ4BVfV0io9vdlyfFP3w
Підсумкові матеріали:
До національного «Blacklist» вже внесено понад 2 тис. нелегальних ресурсів в інтернеті - ГС "Чисте небо"
За ініціативою громадської спілки "Чисте небо" починаючи з 2017 року до національного «Blacklist» було внесено понад 2 тис. нелегальних ресурсів в інтернеті.
Про це в Укрінформі під час круглого столу на тему: «Практична реалізація законодавчих змін щодо реклами у сфері організації та проведення азартних ігор» сказав керівник ГС «Ініціатива Чисте небо» В’ячеслав Мієнко.
"Якщо говорити про ініціативу «Чисте небо», то вона була започаткована, це фактично вже 10 років тому. За ініціативою найбільших виробників контенту в Україні та медіагруп було створено таку ініціативу, яка мала об'єднати зусилля гравців ринку для того, щоб боротися за очищення від піратства українського ринку і пропагувати ідеї легального контенту. Наразі в ініціативі «Чисте небо» 19 учасників – це не тільки правовласники, це рекламні агенції, це провайдери, які поділяють наші думки і наші принципи", - сказав Мієнко.
Він зазначив, що місія даної громадської спілки полягає в наступному: поширювати культуру легального контенту, звести до мінімуму піратство в Україні, як бізнес-явище та виключити Україну зі "Списку 301" США ("Список 301" країн-порушників інтелектуальної власності - ред.).
"Якщо повертатися до практичних аспектів, то мова йде про нелегальні ресурси в Інтернеті, які ми відслідковуємо, ми їх моніторимо, і в 2017 році саме для рекламного ринку ми створили спеціальний ресурс, який досі підтримуємо - це національний «Blacklist». В ньому наразі більше 2000 ресурсів, але зверніть увагу, що лише 40 з них українські. Тобто з 2017 року по теперішній час нам вдалося суттєво почистити український сегмент інтернету від піратства", - зауважив керівник громадської спілки.
З його слів, що стосується моніторингу реклами, то, на жаль, якщо за перші кілька років після 2017 все ж вдалося почистити ринок від реклами великих та іноземних брендів, то реклама різного роду онлайн-казино все ще лишається.
"Ви не побачите на піратських сервісах рекламу Кока-коли чи ще когось з відомих гравців ринку. Але, на жаль, з року в рік ми бачимо, що 80% всієї реклами, яка розповсюджується на нелегальних ресурсах, це онлайн-казино і беттінг. Відповідно, це не могло не стати нашим пріоритетом боротьби з піратством. Ми використовуємо стратегічно три напрямки. Це технологічний напрямок - блокування і відслідковування, моніторинг всього, що відбувається в інтернеті. Це правовий напрямок - фактично кримінальне переслідування, порушення кримінальних справ, співпраця з кіберполіцією. І третій напрямок – це якраз фінансування піратства. Тут ми робимо все, що так чи інакше зводиться до блокування фінансових потоків нелегальних ресурсів", - зауважив Мієнко.
Своєю чергою членкиня КРАІЛ Олена Водолажко додала, що до певного моменту існувала неузгодженість та незрозумілість, хто саме з державних органів має відповідати за розповсюдження реклами у сфері азартних ігор, але нарешті це питання вирішене.
"Закон, який набуде чинності 2 жовтня, вносить певну ясність і це буде КРАІЛ. Наразі для того аби це ефективно запрацювало у жовтні, ми працюємо над певними змінами до нормативно-правових актів, які незабаром будемо анонсувати і які дадуть можливість здійснювати цю функцію. Ми сподіваємось, що ринок буде нам допомогати в цьому, в очищенні від незаконної інформаційної реклами", - зауважила Водолажко.
Як повідомляв Укрінформ, наприкінці травня Верховна Рада ухвалила закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" та інших законів України щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень законодавства Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року із змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року)". Закон №3136 набрав чинності 02.07.2023 р. та вводиться в дію через три місяці з цієї дати, тобто з 02.10.2023 р. Документ містить ряд важливих нововведень, які будуть мати безпосередній вплив на рекламування азартних ігор та організаторів азартних ігор в мережі Інтернет, а саме на веб-ресурсах, які систематично порушують авторське право і суміжні права. Безпосередній вплив нововведень на рекламування азартних ігор полягає у запровадженні санкцій (штрафів) за вказані порушення порядку розміщення реклами.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк