Експерти назвали топ-5 виробників українського морозива
Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.
"Так, у торгових мережах було відібрано 8 зразків морозива від 5-ти українських виробників, а також 2 зразки заморожених напівфабрикатів від 2-х виробників. Зразки були протестовані в ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» за фізико-хімічними, органолептичними, мікробіологічними та молекулярно-генетичними показниками. За результатами досліджень, всі протестовані зразки повністю відповідають нормам і вимогам нормативних документів", - йдеться у повідомленні.
Ринок морозива в Україні зростає другий рік поспіль. Але якщо в 2016 році приріст оцінювався в 14,8%, то в 2017-му темпи сповільнилися, додавши лише 1,1%. На ринку морозива все більш явною стає концентрація виробництва. Сильні бренди посилюють свої позиції, а дрібні гравці стають все слабкішими. У списку топ-виробників морозива — «Житомирський маслозавод» (ТМ Рудь), «Ласунка» (ТМ Ласунка), «Львівський холодокомбінат» (ТМ Лімо), «Фірма Ласка» (ТМ Ласка) і ФМ «Хладопром» (ТМ Хладик). Причому перші два займають 50,5% всього ринку.
Частка виробника «Житомирський маслозавод» у 2017-му склала 26,7%. І це при тому, що компанія активно просувала свою продукцію на експорт, завершивши 2017-й з 51% приростом зовнішніх продажів.
Друга за списком — ТМ «Ласунка» за останні два роки підвищила свою частку з 22,3% до 23,8%.
А ось позиції «Лімо» істотно послабились. За оцінками аналітиків, за рік компанія втратила 16% продажів — і все через високу конкуренцію в сегменті.
В цілому обсяг ринку в 2017 році оцінюється в 90 824 тонни, а це означає, що в середньому кожен українець за рік з’їв по 2-2,5 кг морозива.
Як повідомлялося у ЗМІ, власник Житомирського маслозаводу Петро Рудь торік увійшов до рейтингу найбагатших людей України за версією журналу «Фокус». Його статки оцінили в $34 млн.