- Україна має давні традиції бронетанкового будування та виробництва броньованих листів. Якість української броні не поступається західним аналогам. Як ви побачили, бронекапсула «Варти» сконструйована у V-подібній формі на усю довжину автомобіля, що дає змогу розсіювати осколки у випадку підриву міни або фугасу. Ще одним, не менш важливим елементом MRAP є спеціальні сидіння, які мають поясну підтримку, підголовники спеціальної конструкції, п'ятиточкові ремені безпеки, які щільно тримають бійця у кріслі в разі вибуху. Найголовніше, вони мають спеціальні декомпресійні елементи, які компенсують навантаження під час вибуху, зменшують травматичну небезпечність.
- Фізіологію людини не змінити. Під час вибуху людина отримує кінетичне навантаження, що передається через конструктивні елементи автомобіля, у результаті людина на певний час опиняється у своєрідному стані невагомості. Організм людини у цьому стані розслаблений. Тому саме під час різкого падіння тіла бійця у повній бойовій викладці на дно бойового автомобіля і відбуваються компресійні травми рухомо-опорного апарату. Щоб уникнути цього, кожне сидіння бронеавтомобіля було обладнано демпферними вставками, які суттєво зменшують дію цих факторів на солдата.
- Сидіння вироблені з деталей, частково придбаних за кордоном, а частково з деталей, виготовлених на вітчизняних підприємствах, зібрані вони у нас в Україні. Ми намагаємося мінімізувати вміст імпортних комплектуючих, але існує лінійка запчастин і деталей, які поки ми не можемо виробляти, їх ми вимушені купувати в іноземних партнерів, провідних світових виробників, які сертифіковані за стандартами НАТО, враховуючи стратегічний курс України на вступ до НАТО та ЄС.