Кількість абонентів Київстар ТБ за 2021 рік зросла удвічі
Як повідомили Укрінформу пресслужбі Київстар, за два роки свого існування послуга стала доступна абонентам усіх мобільних операторів України.
«11 грудня платформа онлайн-телебачення Київстар ТБ святкує два роки з моменту запуску. У 2021 році кількість абонентів, що користуються послугою, збільшилась майже удвічі, в порівнянні з 2020 роком, абоненти почали більше переглядати фільми зі смартфонів, послуга стала доступна абонентам усіх мобільних операторів України», - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що цьому сприяло збільшення обсягів відеобібліотеки, ексклюзивні та допрем’єрні покази, збільшення дитячого контенту, а також збільшення території доступу до 4G.
«Одним з головних досягнень платформи цього року стало те, що Київстар ТБ тепер доступний абонентам будь-якого оператора чи інтернет-провайдера. Завдяки розширенню бази відеоконтенту на платформі, зручності користування та доступності послуги, кількість абонентів збільшилась удвічі» – прокоментувала директорка з розвитку бізнесу на масовому ринку компанії Київстар Тетяна Лукинюк.
За даними компанії, цього року загальна кількість контенту на платформі збільшилася з 10 до 20 тисяч одиниць. Найпопулярнішими жанрами є екшн, комедія та драма. Користувачі Київстар ТБ знайдуть на платформі відомі зарубіжні серіали від світових студій FOX та Showtime, вітчизняні і зарубіжні фільми, кінопрем’єри та кінокласику.
У пресслужбі розповіли, що з понад 300 телеканалів, які пропонує Київстар ТБ, основну перевагу глядачі платформи надають національним, а серед тематичних каналів найкраще дивляться кіно, дитячий та пізнавальний контент. Більшість ТБ-каналів на платформі за замовчуванням транслюються у HD-якості.
Додатково глядачі платформи мають можливість дивитися власні канали Київстар ТБ, які транслюють контент із відеобібліотеки без перерви на рекламу. Серед 50 різножанрових каналів можна знайти кіно, серіали, мультфільми, а також релакс-канали та спеціальний канал до свят «КС ТБ / Новорічний 2022».
Крім цього, за даними компанії, завдяки урізноманітненню відеоконтенту абоненти стали проводити більше часу на платформі Київстар ТБ. Зокрема, тривалість перегляду фільмів та серіалів у 2021 році збільшилась на 36%. А загалом користувач телевізійної платформи в середньому витрачає на перегляд відеоконтенту близько 80 годин на місяць.
Керівник Київстар ТБ Павло Рибак розповів, що компанія постійно поповнює бібліотеку різножанровим контентом, як зарубіжним, так і вітчизняного виробництва, і запрошує глядачів приєднатися до запропонованого Київстар марафону ексклюзивних прем’єр. «Раді, що глядачі мають змогу обрати для себе інформаційні, розважальні, пізнавальні або спортивні продукти. Прагнемо й надалі підтримувати українських виробників та транслювати локальний контент, а також пропонувати підписникам ще більше ексклюзивів і допрем’єрних показів, цінуючи їхній вибір на користь Київстар ТБ», - підкреслив він.
За інформацією оператора, цьогоріч на платформі Київстар ТБ вийшло сім ексклюзивів від українських продакшенів, серед яких - «Кріпосна», «Скажене весілля-3», «Слов’яни», «Голос країни.Перезавантаження», «Ліпсінк батл», «Світ навиворіт» й «Одруження наосліп». Крім цього, глядачі мали змогу першими переглянути серіали «Джек & Лондон», «Ангели-2», «Моя улюблена Страшко», «Ментівські війни. Харків-3» та «Опер за викликом-5» до їхньої телевізійної прем'єри.
Зазначається, що у жовтні цього року на Київстар ТБ також з'явився окремий розділ з аудіоказками українською мовою, який налічує понад 350 народних й авторських творів, а також понад 1500 мультфільмів і мультсеріалів, найпопулярнішими з яких є «Смурфики», «Губка Боб Квадратні Штани», «Шрек», «Мадагаскар» та «Щенячий патруль».
Однією з переваг платформи, за інформацією пресслужби, є також можливість переглядати контент з п’яти різних девайсів. Що цікаво, 50% абонентів користуються послугою Київстар ТБ з мобільних телефонів. На думку спеціалістів компанії, цьому сприяє збільшення території доступу до швидкісного мобільного інтернету. Це дало абонентам можливість дивитись улюблені фільми та серіали у будь-якому місці, де є покриття 4G-мережі. Ще 30% абонентів переглядають відеоконтент з домашнього телевізора. Решта – користуються ТВ-приставками і ноутбуками.
Як повідомляв Укрінформ, в мережі Київстар доступом до 4G можуть скористатись уже 90% населення України.
Фото з відкритих джерел
Інфографіка - Київстар