Авіакомпанія запропонувала пасажирам крісла-перекладачі
Відео
Укрінформ
Авіакомпанія "Королівські нідерландські авіалінії" (KLM) вирішила допомогти пасажирам з різних країн подолати мовні бар'єри під час очікування рейсів в аеропорту Амстердама.
Про це перевізник повідомив на своїй офіційній сторінці у Facebook.
"В аеропорту люди часто почуваються самотньо, особливо напередодні свят. Щоб повернути пасажирам відчуття затишку і комфорту, ми розробили спеціальні крісла, які допомагають перекладати будь-яку мову в режимі реального часу", - йдеться в повідомленні.
В авіакомпанії впевнені, що технологічна новинка під назвою Connecting Seats дасть унікальну можливість людям з різних країн спілкуватися і дарувати теплі емоції під час різдвяно-новорічних свят.