Туристи поставили Чернігову "четвірку"
Про це під час презентації результатів дослідження в’їзного туризму в Чернігові сказала доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, кандидат економічних наук Чернігівського національного технологічного університету (ЧНТУ) Тетяна Забаштанська, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Індекс туристичної привабливості міста зріс і становить 4,01 за п’ятибальною шкалою (торік у низький туристичний сезон він становив 3,96). Це пов’язано з позитивними змінами – оновленням парків, скверів, доріг. Проте рівень задоволення туристичними послугами трохи зменшився і становить 3,79 (торік був 3,85). За нашим дослідженням, негативний вплив мав такий фактор, як недостатня кількість громадських вбиралень", - розповіла Забаштанська.
За її словами, ключові туристичні ринки – це Україна, Білорусь, Росія та Польща. Майже третина тих, хто відвідує Чернігів, – жителі Чернігівської області. Серед опитаних зустрічалися також гості з Азербайджану, Бельгії, Вірменії, Великої Британії, Голландії, Ізраїлю, Китаю, Латвії, США , Франції та інших країн.
Майже половина приїздила з метою відпочити й розважитися. Понад 40% провідували родичів і друзів, 31% - "шопінгував", стільки ж знайомилися з культурними об’єктами й ходили на екскурсії. Уперше в Чернігові побувало 23% опитаних. Майже всі респонденти (96,5%) виявили бажання відвідати місто знову й сказали, що рекомендуватимуть це своїм друзям і знайомим.
Зазначене дослідження фахівці кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ проводили з 20 квітня до 20 червня у так званий високий туристичний сезон. Анкетуванням було охоплено майже 900 респондентів.
У міській раді зазначають, що отримані дані використовуватимуть у практичній роботі зі стратегічного та тактичного планування розвитку туристичної галузі Чернігова.