Штучний інтелект вперше переміг професійного гравця в го
Матчу передували змагання AlphaGo з іншими програмами з гри в го, в якому розробка DeepMind виграла 494 матча з 495 повідомляє "Медуза".
У березні AlphaGo зіграє з корейцем Чи Седолем, який вважається одним з кращих гравців в го в світі.
Раніше комп'ютерні програми кілька разів вигравали партії в го у професійних гравців, маючи фору в кілька каменів.
Складність навчання штучного інтелекту гри в го пов'язана з цілим рядом особливостей гри — зокрема, великою кількістю можливостей для ходу, розмірами дошки (19 на 19 клітин) і поступовим збільшенням кількості каменів на дошці. За обчисленнями математика Джона Тромпа, число допустимих комбінацій в го складається з 171 цифри і перевищує число атомів в спостережуваної всесвіту.
Настільна гра го з'явилася в Древньому Китаї більше двох з половиною тисяч років тому. Популярність за межами Далекого Сходу гра набула тільки в XX столітті. В Міжнародну федерацію го входять 75 країн.
В лютому 2015 року компанія DeepMind заявила про розробку програми, яка здатна самостійно вчитися грати в ігри з відеоприставки Atari 2600 і досягати великих успіхів.