Перше судно змогло пройти в обхід закритої росіянами зони у Чорному морі
Балкер класу Panamax, завантажений зерном у приватному порту ТІС, пройшов, оминаючи закриту РФ зону в Чорному морі.
Як передає Укрінформ, про це повідомив власник приватного порту ТІС Андрій Ставніцер на своїй сторінці у Фейсбуці.
"Із зернового терміналу Neptune у Південному обхідним маршрутом пройшов балкер MV Melia з дедвейтом 76 тисяч 225 mt та осадкою 12,85 метра. Це перше судно класу Panamax, яке успішно пройшло додатковим коридором", - зазначив Ставніцер.
За його словами, прокладено безпечний маршрут завдяки зусиллям Мінінфраструктури України.
Найближчим часом ДУ "Держгідрографія" випустить офіційне повідомлення про те, що підтвердили глибини 15+ і порти можуть працювати в штатному режимі.
Ставніцер додав, що поки що доводиться переконувати міжнародних партнерів, що ситуація "краща, ніж може здатися із заголовків ЗМІ. Дякую, Cargill, що довіряєте нашому спільному досвіду та вірите в Україну".
Раніше Державна установа "Держгідрографія" ввела в дію нову структуру - маячно-лоцмейстерське управління для навігаційно-гідрографічного забезпечення судів в умовах зовнішньої агресії РФ.
За погодженням з Державною службою морського та річкового транспорту України введено в дію нову організаційну структуру державної установи "Держгідрографія". Завдяки цьому створено маяково-лоцмейстерське управління, до складу якого входять відділ навігаційного забезпечення та відділ експлуатації плавзасобів. Також створено групу супроводу системи управління якістю та групу науково-технічного розвитку.
Як повідомляв Укрінформ, командування Військово-морських сил ЗС України заявило, що РФ продовжує свою деструктивну діяльність щодо дестабілізації обстановки в Азово-Чорноморському регіоні, перекриваючи практично весь південь Азовського моря та північно-західну частину Чорного моря. Крім того, Росія оголосила великі райони Азовського та Чорного морів небезпечними для плавання на період з 13 по 19 лютого у зв'язку з проведенням навчань, що передбачають ракетні та артилерійські стрільби.
Перекриваючи рекомендовані морські шляхи, Російська Федерація практично унеможливила свободу судноплавства у зазначених районах та можливість суден вільно заходити до морських портів України, особливо в Азовському морі, що є порушенням Конвенції ООН з морського права 1982 року.