Держгідрографія шукає у морі шляхи, аби уникнути блокади портів Одеської затоки
Про це повідомила пресслужба Міністерства інфраструктури, передає Укрінформ.
"Роботи проводяться у зв’язку з незаконним закриттям морського району для проведення бойових навчань Російською Федерацією у виключній морській економічній зоні України", – зазначили у Мінінфраструктури.
Завдяки промірам глибин потрібно уточнити характер та структуру рельєфу дна в Північно-західній частині Чорного моря.
«У ситуації грубого порушення Російською Федерацією норм міжнародного права, наше завдання — попереджати ризики, захищати критичну інфраструктуру, а також забезпечувати повноцінне виконання наших торговельних зобов’язань. Ми робимо наразі все, щоб не допустити будь-які спроби блокування української логістики, зокрема морем чи небом. Саме економічна та соціальна стабільність в країні є найкращим інструментом протидії інформаційній війні, зокрема сіянню паніки» — каже міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Роботи виконуватимуть до 14 лютого включно – до першого дня, коли почнуть діяти обмеження простору моря Росією.
Нагадаємо: через небезпеку плавання на підходах до морських портів Одеської затоки торговельним суднам рекомендовано використовувати морський коридор у районі Дністровської банки між західною межею району навчань РФ та південно-східним краєм Дністровської банки.
На національних морських навігаційних картах України у цьому районі вказано глибини близько 15-22 метрів, які вимірювали у 2017 році. Водночас суднам, які прямують до портів Одеської затоки рекомендовано при плаванні дотримуватись ізобати глибин 20 метрів.
Результати гідрографічних робіт будуть негайно оголошені в прибережних попередженнях, а також опубліковані в Повідомленнях мореплавцям у вигляді коректурного файлу для паперових та електронних навігаційних карт.