Експерти визначать доступність фінансування для креативних індустрій в Україні - МКСК

Експерти проєкту Rapid Expert Support for Culture and Media Policies in Ukraine (RES-POL) проведуть опитування щодо доступності фінансування для креативних індустрій в Україні.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Міністерство культури та стратегічних комунікацій.

У міністерстві зазначили, що проєкт реалізовується за фінансової підтримки Європейського Союзу, а зокрема цю тему досліджує експертка проєкту, інвестиційна аналітикиня Агенції економічного розвитку PPV Олександра Кривень.

Загалом опитування включає підсектори:

книговидання та книгорозповсюдження;

анімація, розроблення відеоігор (gamedev), тривимірна компʼютерна графіка (CGI), візуальні ефекти (VFX);

музичний бізнес;

креативні хаби та простори;

дизайн;

креативні агенції;

народні художні промисли;

мода;

продакшн і пост-продакшн.

Читайте також: Креативна індустрія України за період повномасштабної війни скоротилася майже на 40% - Гетманцев

Опитування можна пройти за посиланням до 15 листопада, а отримані результати будуть враховані для розробки політик розвитку сектору креативних індустрій.

У МКСК нагадали, що у фокусі проєкту RES-POL - чотири сектори («Мистецтво та культура», «Культурна спадщина», «Креативні індустрії» та «Медіа») і понад 20 підсекторів (індустрій та видів мистецької діяльності).

Окремо RES-POL розглядає 10 кроссекторальних істотних питань розвитку культури, а саме: конкурентну оплату праці, ефективність державних підприємств у сфері культури, фінансування креативних індустрій, моделі фінансування культурних послуг, громади та культурну спадщину, інтеграцію з ЄС та культурну політику тощо.

Читайте також: «Креативна Україна». Вакарчук, Джамала, міністри і політики моделювали майбутнє культури та творчих індустрій

Проєкт RES-POL має на меті посилити функціональну спроможність Міністерства культури та стратегічних комунікацій, а також посприяти процесу вступу України до Європейського Союзу.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство культури та стратегічних комунікацій проведе інформаційну кампанію «СилаКультури» до Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва.