Укрзалізниця заощадила майже 200 мільйонів на закупівлі дизпального

ПАТ «Укрзалізниця» заощадила майже 200 млн гривень завдяки нижчим цінам при закупівлі дизпального.

Про це повідомив в.о. правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов у п'ятницю на своїй сторінці у Facebook.

"ПАТ «Укрзалізниця» заощадила майже 200 млн гривень завдяки нижчим цінам при закупівлі дизельного пального", - написав він.

Кравцов зазначив, що Укрзалізниця є одним з найбільших споживачів дизпального в Україні. Щороку компанія купує його близько 350 тис. тонн. Тому є критично важливим отримувати цю продукцію за максимально низькими цінами. "Наразі ми закуповуємо дизельне пальне в середньому на 7% дешевше, ніж ринкові ціни. Така ціна дозволяє суттєво економити кошти. Для порівняння: восени та взимку минулого року компанія купувала дизпальне за 21 671 – 25 368 грн за тонну. Тоді як за даними цінового бюлетеня «Консалтингової групи А-95» у цей період мінімальна ціна дизпального складала 21 800 – 27 880 грн за тонну", - зазначив керівник компанії.

На сьогодні, за його словами, Укрзалізниця має 7,7 тис. тонн дизельного пального, що вистачить на понад 10 діб стабільної роботи. Найближчими днями відбудуться відвантаження за діючими контрактами, і його запас буде збільшено до 12 тис. тонн.

Крім того, повідомив Кравцов, у 2018 році Укрзалізниця вже підписала три контракти по 10 тис. тонн кожен. "Для забезпечення запасу пального на більш тривалий термін і закупівель великих партій пального компанія має здійснити цю процедуру з використанням формульного розрахунку його вартості з прив’язкою до показників Platts", - підкреслив він.

Читайте також: Укрзалізниця торік сплатила понад 17 мільярдів податків і зборів - Кравцов

Керівник Укрзалізниці зауважив, що торги з формульним розрахунком вартості дизпального на закупівлю 60 тис. тонн пального були оголошені 23 листопада 2017 року, але, на жаль, вони були заблоковані скаргою до Антимонопольного комітету. Така процедура, на переконання Кравцова, дала б можливість змінювати закупівельну ціну дизельного пального, враховуючи цінові котирування Platts та курси валют, оскільки залежно від коливань на ринку ціна за контрактом може збільшуватися або зменшуватися за формулою із застосуванням індексу зміни показників Platts. "Найближчим часом будемо мати результати щодо розгляду скарги АМКУ", - резюмував він.