Компанії, які поважають споживачів, найбільш чутливі до вимог часу - експерт
Компанії, які поважають споживачів, мають змінюватися відповідно до вимог сьогодення і насамперед - дбати про здорове довкілля.
Таку думку висловила на конференції з питань кругової економіки директорка зі зв’язків з інвесторами компанії МХП Анастасія Соботюк, повідомляє журнал ЕСОBUSINESS.
Соботюк поділилася практичним досвідом компанії щодо становлення культури ведення "зеленого" бізнесу в харчовій промисловості.
«Світ змінюється, і разом з цим потребують змін компанії, які поважають споживачів. Той, хто сьогодні розуміє, що кругова економіка — це не тренд, а реальні дії, прямує на крок вперед, досягає бізнес-цілей, встановлює нові правила і розвиває культуру ведення бізнесу», - вважає директорка МХП зі зв'язків з інвесторами.
Близько 150 учасників взяли участь в онлайн-конференції «Кругова економіка: можливості й переваги для малих, середніх та великих компаній». Подія була організована за підтримки США в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР.
Зазначалося, що 55% із понад 50 млрд тонн парникових викидів генерує щороку неефективна енергетична система, а 45% — лінійна економіка, що характеризується переспоживанням, хибними підходами до виробництва товарів та браком системного мислення. Натомість кругова (циркулярна) економіка — модель економічного розвитку, що базується на раціональному споживанні ресурсів та їх відновленні.
Як повідомляв Укрінформ, циркулярність зменшує попит на сировину і загальний вплив на природу, мінімізує шкідливі наслідки (наприклад, викиди вуглецю і забруднення повітря) та збільшує позитивний вплив через впровадження відновлюваних джерел енергії й очищення довкілля. Крім того, повторне використання, ремонт та переробка ведуть до створення нових робочих місць.
В Україні вже є приклади переходу до безвідходного виробництва в аграрній сфері та переробці. Йдеться, приміром, про переробку меляси й жому (відходів переробки цукрових буряків, які раніше просто викидали на поле) на біогаз. Так само їх можна використовувати для виготовлення дріжджової продукції.
Фото: МХП