Київстар і Global Office відзначили переможців конкурсу шкільних підприємницьких проєктів
Національний телеком-оператор «Київстар» і громадська організація Global Office відзначили переможців конкурсу шкільних підприємницьких проєктів у рамках програми Business camp.
Цього року у конкурсі перемогли команда YES із львівської школи № 29, яка запропонувала унікальну технологію перероблення чеків на крафтовий папір, школярі з Львівської української гуманітарної гімназії імені Олени Степанів з проєктом застосунку для власників тварин «Pet Helper» та команда школярів із Вишневого, яка розробила проєкт застосунку з пошуку роботи для підлітків, повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.
«20 січня відбувся фінал конкурсу шкільних підприємницьких проєктів, який проходив у межах програми Business camp від Київстар і Global Office. Шість команд зі Львова, Вишневого, Костянтинівки, Бахмута та Берислава презентували свої ідеї та продемонстрували прототипи розробок, а журі обрало серед них трьох переможців», - йдеться у повідомленні.
За словами директорки із корпоративних комунікацій Київстар Анни Захараш, Київстар системно підтримує навчання основам бізнесу серед школярів старших класів і разом з Міністерством цифрової трансформації та EdEra створили онлайн-курс «Підприємництво для школярів». «А програма Business camp дозволила використати ці знання на практиці та зробити перші кроки на шляху до власної справи», – розповіла Захараш.
Загалом, за інформацією пресслужби, понад 600 школярів з різних куточків України взяли участь у Business camp і протягом трьох тижнів відвідували онлайн-лекції відомих підприємців і менеджерів, працювали над розробкою власних ідей у командах разом із менторами Київстар і практикували англійську мову з іноземними волонтерами.
У фіналі Business camp журі, до якого увійшли директорка з корпоративних комунікацій Київстар Анна Захараш, керівник проєкту Дія. Бізнес Андрій Ремізов і директорка Global Office Оксана Нечипоренко, обрали трьох переможців і нагородили їх цінними призами.
«У фіналі нам довелося обрати лише три команди-переможці, проте це було надзвичайно складно! Кожен учасник захопив нас своїми ідеями, і особливо вразило те, що усі представлені бізнес-проєкти мали соціальну складову, націлену на вирішення гострої проблеми – від екоконфеті для зменшення негативного впливу на навколишнє середовище під час святкувань до безоплатної доставки продуктів літнім клієнтам», — підкреслила директорка громадської організації Global Office Оксана Нечипоренко.
У пресслужбі оператора нагадали, що Київстар співпрацює із Global Office уже п’ять років поспіль. За цей час у межах ініціативи GoCamp вдалося навчити понад 6000 учнів із 210 шкіл, які отримали нові знання та навички у сфері інновацій і підприємницької діяльності, а близько 100 співробітників компанії стали менторами проєкту.
На початку січня цього року курс «Підприємництво для школярів» був схвалений Міністерством освіти України для використання в освітньому процесі. Усі охочі можуть пройти його на платформі «Дія. Цифрова освіта» або ed-era.com.
Фото: Київстар