Через систему BankID у І кварталі відбулося майже 11 мільйонів успішних ідентифікацій
У І кварталі нинішнього року кількість успішних ідентифікацій через систему BankID Національного банку України більш ніж в два з половиною рази перевищила показники аналогічного періоду 2021 року і становила 10,9 млн.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба НБУ у Телеграмі.
«Навіть в умовах війни громадяни України продовжують отримувати через Систему BankID НБУ безпечний доступ до онлайн-послуг, які надають державні органи, громадські організації, банки та інші комерційні установи. Понад 99,7% громадян, що мають рахунки в українських банках, доступні дистанційні послуги з використанням Системи BankID НБУ. Так, за I квартал 2022 року у Системі BankID НБУ здійснено понад 10,9 млн успішних електронних ідентифікацій, що в 2,5 раза більше ніж за аналогічний період торік»,- йдеться в повідомленні.
Станом на 1 квітня 2022 року Система BankID НБУ налічувала 40 банків-ідентифікаторів та 103 абонентів – надавачів послуг. Протягом І кварталу 2022 року до системи приєднались вісім нових комерційних абонентів – надавачів послуг, два некомерційних абоненти – надавачі послуг, а також два абоненти-ідентифікатори: АБ «Кліринговий Дім» та АТ "Юнекс Банк".
У лютому цього року від системи було відключено АТ "Міжнародний резервний банк", який на 100% належав ПАТ "Сбербанк росії".
Як повідомляв Укрінформ, національна система електронної дистанційної ідентифікації фізичних осіб BankID Національного банку України – спосіб верифікації громадян через українські банки для надання адміністративних та інших послуг через Інтернет. Підключення до системи BankID НБУ для українських банків, державних установ і комерційних підприємств безкоштовне.
Національний банк розпочав реалізацію проєкту BankID у 2015 році. У липні 2020 року запрацювала комерційна модель цієї системи.