Великий ритейл не прийшов на тендери для ЗСУ - Жумаділов назвав причину

Великі торговельні мережі не прийшли на перші тендери Державного оператора тилу, оскільки для них є малозрозумілою модель закупівель за каталогом продуктів.

Про це повідомив гендиректор ДП “Державний оператор тилу” Арсен Жумаділов, передає Укрінформ з посиланням на LIGA.net

"Для великих мереж досі є малозрозумілою модель, яка використовується для продовольчого забезпечення, а саме – закупівля комплектів за каталогом. У них є питання до комплектів каталогу, що стосуються кількості, асортименту. Мережі кажуть, що не всі позиції імпортують і контрактують для потреб споживачів, які приходять до них у магазини", – сказав Жумаділов.

Міністерство оборони збирається переглянути каталог і прибрати з нього позиції, які ніколи не замовлялися. Таких позицій буде кілька десятків, переважно це нестандартні й екзотичні товарні одиниці. Будь-яких преференцій торговельним мережам міністерство робити не буде.

Читайте також: Жумаділов - про закупівлю товарів для армії: Частка українських виробників буде збільшуватись

"Чи вийде ритейл, чи не вийде ритейл – це рішення ритейлу", – додав Жумаділов.

Як повідомлялося, Державний оператор тилу - закупівельна організація Міністерства оборони - почне відповідати за харчування Збройних Сил України з другого кварталу 2024 року. Він розробив IT-рішення для подання заявок на постачання харчів військовим частинам, що має на меті автоматизацію процесів та консолідацію даних.

Фото: armyinform.com.ua