Євроінтеграція транспортної сфери вимагає позбутись монополізації та відкрити ринок - Деркач

Ексклюзив

Євроінтеграція транспортної сфери в Україні вимагає позбутись монополізації та відкрити ринок.

Про це в інтерв’ю Укрінформу розповів заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач.

“Євроінтеграція, в тому числі в транспортній сфері, залишається одним із основних завдань перед країною. У нас дуже монополізована історія на ринку залізничних перевезень, що для європейців - табу, ринок має бути відкритим. У Верховній Раді вже зареєстрований відповідний законопроєкт” , - наголосив Деркач.

За його словами, наразі в Україні вже реалізуються проєкти в рамках програми Сonnecting Europe Facilities (CEF). Зокрема, удосконалюються залізничні мережі та розвиваються євроколії. У планах отримання фінансування для облаштування вузької колії від Чернівців до Вадул-Сірету будівництво євроколії від Ужгорода до кордону. 

“Так само ми хочемо дотягнути вузьку колію до Львова, а згодом і до Києва. І коли це буде зроблено, я думаю, в іноземних компаній з’явиться більше інтересу до нас заходити. Але поки що нам потрібно виконати критичні директиви ЄС, з чим нам і допоможуть партнери з ERA”, - проінформував заступник міністра.

Читайте також: Укрзалізниця скоротила витрати на утримання залізничної інфраструктури на 12%

Він прогнозує, що відкрити всі шість міжнародних аеропортів, які працювали в Україні до початку повномасштабного вторгнення, одномоментно буде важко, тож усе відбуватиметься поступово.

Як повідомлялось, Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури підписало меморандум із Європейським залізничним агентством (ERA), який передбачає співпрацю у сфері технічної гармонізації залізничних систем Євросоюзу та України.