Завдяки кампанії EUКраїна зросла підтримка курсу країни на членство в ЄС і НАТО - Стефанішина
За два роки реалізації комунікаційної кампанії EUКраїна підтримка суспільством курсу на європейську та євроатлантичну інтеграцію України суттєво зросла.
Про це заявила віцепрем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина у виступі на конференції державних органів влади «Комунікаційна кампанія EUКраїна: звіт та аналіз», повідомляє кореспондент Укрінформу.
«За два роки кампанії суттєво збільшилася підтримка населенням нашого курсу на європейську та євроатлантичну інтеграцію. Це говорить також про підвищення ступеня обізнаності суспільства, адже останні соціологічні дослідження показують, що суспільство готове давати відповіді на складні питання, і сьогодні поляризація суспільства надзвичайно мала порівняно навіть з тими даними, які ми мали у 2019 році», - сказала Стефанішина.
Вона додала, що серед працівників державних органів також підвищується усвідомлення процесів, які відбуваються в їхніх міністерствах у частині виконання Угоди про асоціацію, інтеграції з освітнім, культурним, економічним, логістичним просторами ЄС.
Віцепрем’єр зазначила, що в держбюджеті на 2022 рік передбачені кошти на наступні етапи комунікаційної кампанії EUКраїна і висловила сподівання, що вона і надалі буде реалізовуватися за підтримки європейських партнерів.
Як повідомлялося, урядова кампанія EUКраїна розповідає про 6 базових європейських цінностей, розкриває практичний зміст євроінтеграції і ті переваги та можливості, які з’являються в житті українців завдяки інтеграції нашої країни до ЄС.
Кампанія EUКраїна здійснюється за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні.
Протягом її першого етапу з 21 грудня 2020 року і по 31 жовтня 2021 року вдалось продемонструвати секторальний і місцевий виміри євроінтеграції в її розмаїтті: в кампанії вже взяли участь 37 державних органів: 13 міністерств, 16 державних агентств та служб, 8 обласних державних адміністрацій. Охоплення першого етапу складає понад 13 мільйонів українців.
1 листопада 2021 року стартував другий етап державної комунікаційної кампанії EUКраїна, який має підвищити обізнаність українців про базові цінності Європейського Союзу з метою стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а також про можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція для громадян України на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС.