Презентація дослідження «Портрет глядача українського кіно в кінотеатрі»
30 жовтня, 14:00 - презентація дослідження «Портрет глядача українського кіно в кінотеатрі»
Організатор: ГО «Детектор медіа».
Учасники: Галина Петренко - директорка ГО «Детектор медіа»; Олександр Бевзюк-Волошин - менеджер проєктів Київського міжнародного інституту соціології; Наталія Байдан - СЕО мережі кінотеатрів «Планета кіно»; Станіслав Тарасенко - арт-менеджер кінотеатру «Копернік» (м. Львів), кінокритик; Сергій Зленко - директор кінотеатру «Boomer» (м. Київ), заступник голови Ради з державної підтримки кінематографії; представник Українського культурного фонду.
Коротко. Опитування було проведено на замовлення ГО «Детектор медіа» за підтримки Українського культурного фонду Київським міжнародним інститутом соціології у співпраці з Центром «Соціальні індикатори».
Опитування тривало з 27.08.2020 р. по 18.10.2020 р. у кінотеатрах чотирьох міст України (Київ, Одеса, Львів, Харків) серед глядачів українського кіно. Було опитано 2004 респондентів.
Довідково. Проєкт реалізовано за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатися з думкою авторів.
Український культурний фонд — державна установа, створена у 2017 році як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики й визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.
Сайт УКФ: www.ucf.in.ua , Facebook УКФ: www.facebook.com/ucf.ua
Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com
У зв'язку з карантинними заходами кількість місць обмежена.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.
Підсумкові матеріали:
50% глядачів ходять на українське кіно рідше одного разу на кілька місяців - опитування
50,2% глядачів купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців.
Про це свідчать результати опитування «Портрет глядача українського кіно в кінотеатрі», проведеного КМІС на замовлення ГО «Детектор медіа», яке представили в Укрінформі його учасники.
«50,2% опитуваних купують квитки на українські стрічки рідше, ніж один раз на місяць, 26% – один раз на кілька місяців, ще 15,2% – раз на місяць. Лише 6,8% респондентів розповіли, що ходять в кіно на українські фільми кілька разів на місяць, ще 0,5% – раз на тиждень», - свідчать результати опитування.
35,8% респондентів відповіли, що зазвичай купують квитки в кінотеатр один раз на місяць, 25,4% ходять у кіно кілька разів на місяць, ще 24,8% сказали, що дивляться кіно в кінотеатрах раз на кілька місяців.
Серед тих, кому щось заважає дивитися українські фільми в кіно, 27% причиною назвали низьку якість фільмів, у 18,3% не вистачає коштів на купівлю квитка, 14,7% бракує часу. При цьому 80% опитаних зазначили, що їм нічого не заважає ходити в кінотеатри на українські фільми.
«Я сподіваюся, що ця інформація буде сприйнята нашими митцями, вони зроблять із неї висновки і братимуть до уваги потреби свого глядача, працюватимуть із аудиторією», – прокоментувала Наталія Байдан, фахівець із просування мережі кінотеатрів «Планета кіно».
Арт-менеджер кінотеатру «Копернік» (м. Львів), кінокритик Станіслав Тарасенко вважає, що.в українського кіно буде свій глядач, якщо фільм зроблено якісно, добре працює дистриб’ютор і відбувається робота з цільовою аудиторією.
«Процес кіновиробництва й кінопрокату складається з відомих для кіноіндустрії компонентів. Якщо кожен із них пропрацьовано максимально, тоді завжди буде успіх. Можна зняти гарний фільм, але погано прокотити його в кінотеатрах. І навпаки, можна зняти погане кіно й чудово розписати його в кінотеатрах, але на нього ніхто не піде. Одні дистриб’ютори вкладаються в рекламу, а інші ні. Усі ці фактори разом і призводять до успіху чи провалу фільму», - пояснив він.
Опитування було проведено на замовлення ГО «Детектор медіа» за підтримки Українського культурного фонду Київським міжнародним інститутом соціології у співпраці з Центром «Соціальні індикатори».
Опитування тривало з 27 серпня по 18 жовтня 2020 року в кінотеатрах чотирьох міст України (Київ, Одеса, Львів, Харків) серед глядачів українського кіно. Було опитано 2004 респонденти.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк