Про соціально-економічну ситуацію в АТ «Українська залізниця»
11 листопада, 12:00 - пресконференція на тему: «Про соціально-економічну ситуацію в АТ «Українська залізниця»
Організатор: Профспілка залізничників і транспортних будівельників України.
Учасники: Вадим Бубняк – голова Профспілки залізничників і транспортних будівельників України; голови дорожніх профорганізацій на залізницях України, голови об’єднаних профорганізацій філій АТ «Укрзалізниця».
Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com
У зв'язку з карантинними заходами кількість місць обмежена.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.
Підсумкові матеріали:
Наступний крок профспілки - позов до суду на керівництво «Укрзалізниці»
Профспілка залізничників і транспортних будівельників України подасть позов до суду на керівництво «Укрзалізниці», якщо зобов'язання за Галузевою угодою не будуть виконані.
Про це на пресконференції в Укрінформі повідомив Вадим Бубняк, голова Профспілки залізничників і транспортних будівельників України;
«На позачерговому засіданні президії ми ухвалили рішення звернутися з позовною заявою до суду у зв'язку з тим, що керівництво «Укрзалізниці» не виконує зобов'язань Галузевої угоди щодо підвищення тарифних ставок і посадових окладів щорічно», - наголосив Бубняк.
Він нагадав, що в серпні на засіданні президії Ради профспілки з керівництвом Укрзалізниці було підписано угоду про співпрацю і взаємопорозуміння, що включає 7 взаємних зобов'язань, серед яких: підвищення тарифних ставок і посадових окладів на 25% у 2 етапи, виплата в жовтні 13-ї заробітної плати, виконання в повному обсязі з 1 серпня всіх зобов'язань колективних договорів галузевої угоди і компенсація до жовтня заборгованості із заробітної плати в 700 млн грн.
«Ці зобов'язання повністю не виконуються, заборгованість становить близько 400 млн. Наполягали також на скасуванні неповного 4-денного режиму роботи з 1 вересня. Це зобов'язання частково виконано - з 1 листопада на повний режим роботи були переведені 17 тисяч залізничників. Проте залишається незрозумілою доля ще 37 тисяч, які продовжують працювати в колишньому режимі», - прокоментував Бубняк.
За його словами, «Укрзалізниця» весь час посилається на брак грошей, хоча з досвіду попередніх років у неї завжди були кошти на інші витрати, крім виплат залізничникам.
«В акціонерному товаристві завжди знаходилися гроші на виплату дивідендів акціонеру, і я впевнений, в цьому році вони так само знайдуться. Як вони знаходять сьогодні гроші на будівництво контрольно-пропускних пунктів Чонгар і Каланчак або на капітальний ремонт і утримання двох поромів «Герой Шипки» і «Герой Плевни», або, щоб перемістити працівників ГІОЦ і дороге устаткування в інше приміщення, щоб звільнити приміщення для знову створеного міністерства. А ще гроші знайдуться для багатомільйонних заробітних плат голови і членів наглядової ради», - обурився Бубняк.
Він зазначив, що за підсумками 2019 року «Укрзалізниця» мала 3 млрд чистого прибутку, при цьому заощадивши за 9 місяців поточного року 1,5 млрд грн на оплаті праці, 700 млн грн на невиконанні зобов'язань Галузевої угоди.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк