Безпека дорожнього руху: перемоги та нові виклики в умовах війни

14 листопада, 16:30 - експертна дискусія на тему: «Безпека дорожнього руху: перемоги та нові виклики в умовах війни».

Організатори: Центр демократії та верховенства права; UCycle

Учасники: Олеся Холопі - директорка Центру демократії та верховенства права; Тарас Шевченко - заступник Міністра культури та інформаційної політики; Олександр Горенюк - народний депутат України IX скликання; Олексій Білошицький - перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України; Віктор Загреба - засновник та голова ГО “Vision Zero”; Денис Моляка - голова U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»), експерт зі сталої міської мобільності; Костянтин Щербаченко - голова ГО “Українська асоціація аудиторів безпеки автомобільних доріг”; Дмитро Кочуков - експерт U-Cycle з безпеки руху, адвокат.

Модератор: Юлія Дядюк - координаторка Кампанії “За безпечні дороги”, ЦЕДЕМ.

Коротко. Із початком повномасштабної війни дорожньо-транспортні пригоди продовжили забирати життя українців та українок. Відповідно до даних Департаменту Патрульної поліції України, за 8 місяців 2022 року на підконтрольних Уряду України територіях зафіксовано 10 598 ДТП із загиблими та травмованими. За цей період на дорозі загинуло понад 1500 людей, а понад 13 000 – травмовані. Швидкість залишається “вбивцею” №1 на українських дорогах. В умовах війни, коли ми щодня втрачаємо людей через зброю, неприпустимо щоденно втрачати 10 життів на дорогах. Водночас, мобільність стала базовою потребою для виживання всієї країни.

Мета заходу - обговорення досягнень у сфері безпеки дорожнього руху за 6 років роботи Кампанії “За безпечні дороги”, важливих кроків на шляху до зменшення рівня смертності та травматизму в результаті ДТП, а також нових викликів на дорогах в умовах повномасштабної війни. Під час панельної дискусії спікери також обговорять запровадження візії нульової смертності на українських дорогах та шляхи до її досягнення.

Довідково. Кампанію “За безпечні дороги” ініціював Центр демократії та верховенства права у партнерстві з ГО “Vision Zero” та U-Cycle (Асоціація велосипедистів Києва) у листопаді 2016 року. Вже 6 років ЦЕДЕМ спільно з партнерами працюють над зменшенням кількості загиблих та травмованих на дорогах України. Більше про діяльність Кампанії “За безпечні дороги” можна дізнатися за посиланням.

Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.

Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників ЗМІ: pressroomu@gmail.com

Акредитація триватиме до 16:00 14 листопада, для підтвердження необхідно вказати ім’я, прізвище, назву видання.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

У патрульній поліції виступають за запровадження штрафних балів за порушення ПДР

У патрульній поліції виступають за запровадження штрафних балів за порушення правил дорожнього руху.

Про це зазначив під час експертної дискусії на тему: «Безпека дорожнього руху: перемоги та нові виклики в умовах війни» в Укрінформі перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

“Потрібно лобіювати запровадження штрафних балів, бо для певних верств суспільства штрафи є незначним покаранням, а от штрафні бали надавали б можливість регулювати це питання. Зараз контроль діє, але ефекту від притягнення до відповідальності не існує”, - сказав він.

Посадовець також вважає, що у зв’язку з відключеннями світла актуальним є питання позначення пішоходів світловідбивними елементами – флікерами, які дають змогу бути помітними для водіїв у темний час доби.

Білошицький поінформував, що за 10 місяців поточного року сталося 14 тис. 622 ДТП із постраждалими. За цей час на дорогах загинула 2 тис. 161 особа, а 18 тис. 261 — травмувалася.

При цьому він наголосив, що офіційна статистика відомства може не відображати дійсну ситуацію на дорогах, оскільки чимало ДТП не оформлюються або оформлюються за європротоколом.

Заступник начальника Департаменту патрульної поліції розповів, що у планах відомства розширювати мережу камер автоматичної фіксації, а також поновити роботу так званих автомобілів-“фантомів”, які б фіксували дотримання водіями ПДР.

Як повідомляв Укрінформ, на початку поточного року у парламенті зареєстрували законопроєкт №6502 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших законів України щодо впровадження обліку штрафних балів за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху».

Законопроєктом передбачається запровадження системи нарахування штрафних балів за порушення правил дорожнього руху, зафіксованих не в автоматичному режимі.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк