Київський метрополітен: проблеми при будівництві та експлуатації
24 січня, 12:00 - круглий стіл на тему: «Проблеми при будівництві та експлуатації київського метрополітену».
Організатор: Андрій Вітренко - депутат Київської міської ради.
До участі запрошені: Андрій Вітренко - депутат Київської міської ради, голова постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності; Євгенія Кулеба - депутат Київської міської ради, секретар постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики; Лілія Пашинна - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Дмитро Калько - громадський діяч, член громадської ради при КМДА; Володимир Скочко - д.т.н., проф. кафедри архітурних конструкцій, КНУБА; Юрій Хоменко - кандидат геолого-мінералогічних наук, доцент, проректор з навчальної роботи, фахівець з геології; Андрій Бубелу - д.т.н., професора декана факультету транспортного будівництва, НТУ; Олексій Григор'єв - кандидат технічних наук, доцент, проректор з господарчої роботи, фахівець з підземного будівництва; Юрий Винников - професор, завідувач кафедри буріння та геології, Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка; Тарас Євсюков - доктор економічних наук, професор Декан факультету землевпорядкування НУБіП України; Олексій Кузькін - доктор тех. наук, професора по кафедрі "Транспортні технології"; член-кореспондента Транспортної академії України; Магомедємін Гасанов - проректор з науково-педагогічної роботи, доктор технічних наук, професор НТУ «ХПІ»; Анатолій Кудрик - завідувач кафедри геодезії та землейстрою Поліського національного університету; Зіновій Бліхарський - д. тех. наук, професор кафедри будівельних конструкцій та мостів, директор Інституту будівництва та інженерних систем Національного університету «Львівська політехніка».
Питання до обговорення:
- Аварія тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська»: проєкт заходів для повного захисту (герметизації) станцій та тунелів від впливу зовнішнього середовища у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
- Як підвищити безпеку руху поїздів, запобігти просіданню тунелів та виникненню техногенних ситуацій;
- Головні проблеми будівництва чотирьох станцій Сирецько-Печерської лінії від станції «Сирець» — «Мостицька», «Варшавська», «Виноградар», «Маршала Гречка».
- Недотримання будівельних норм при зведенні будівель, споруд ТРЦ поруч із метро та над метро.
- Зміна геологічної структури ґрунтів при будівництві біля метро ТРЦ, ЖК або будівель. Як будівництво таких об'єктів впливає на структуру ґрунту та які негативні наслідки від незаконного будівництва біля метро.
Формат заходу – офлайн (Зала 2).
Учасники можуть поставити запитання офлайн (Зала 2).
Реєстрація та акредитація - за посиланням.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformTV.
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Читайте Пресцентр Укрінформу в Telegram: https://t.me/presscenter_ukrinform?fbclid=IwAR0st84A_-gZzdo-Yej3lg_laJJuJ1ImX1BcnOYGJ4BVfV0io9vdlyfFP3w.
Підсумкові матеріали:
Депутати Київради обговорили з експертами проблеми при будівництві та експлуатації метрополітену
Депутати Київської міської ради організували зустріч із профільними експертами, щоб обговорити стан та проблеми київського метрополітену.
Про це вони говорили під час круглого столу на тему: «Проблеми при будівництві та експлуатації київського метрополітену» в Укрінформі.
«Я впевнений, що зараз місто Київ потребує негайних дій і реагування. Ми щодня стаємо свідками, що руйнується його інфраструктура. Бачимо, що метрополітен перебуває в жалюгідному і дуже важкому стані. Шість станцій не функціонують, не здійснюється транспортне сполучення. Такий важливий район міста Києва, як Голосіївський залишився без основної транспортної артерії», — зазначив депутат Київської міської ради, голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко.
Про можливі заходи, яких варто вжити для повного захисту (герметизації) станцій та тунелів від впливу зовнішнього середовища у разі виникнення надзвичайних ситуацій, розповів доктор технічних наук, професор кафедри архітектурних конструкцій КНУБА Володимир Скочко.
«Станом на сьогодні відомо, що відбулося розущільнення у зв’язку з ускладненням гідрогеологічної ситуації, тобто збільшенням ґрунтових вод. В результаті чого тунель піддався деформаціям», — сказав він.
Своєю чергою кандидат геолого-мінералогічних наук, доцент, проректор з навчальної роботи, фахівець з геології Юрій Хоменко розповів про варіанти збільшення безпеки київського метрополітену.
«Відповідним чином необхідно обезводити цю територію, заморозити. В Європі вже існують технології полімерної імпрегнації, тобто під тиском заганяються в ці породи певні полімери, які зміцнюють ґрунти», — пояснив він.
Експерти обговорили, як можна підвищити безпеку руху поїздів, запобігти просіданню тунелів та виникненню техногенних ситуацій, зміну геологічної структури ґрунтів при будівництві поблизу метро ТРЦ, ЖК або будівель, як будівництво таких об'єктів впливає на структуру ґрунту та які негативні наслідки від незаконного будівництва поруч із метро.
Як повідомляв Укрінформ, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» і «Теремки» Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю.
Попередньо встановлено, що підтоплення відбулося через розгерметизацію тунелю. За даними фактом прокуратура розпочала досудове розслідування.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк