Підсумки роботи Укртрансбезпеки за 2023 рік
6 березня, 10:00 - пресконференція на тему: «Публічний звіт голови Укртрансбезпеки Євгена Зборовського за 2023 рік».
Організатор: Державна служба України з безпеки на транспорті.
Учасники: Євген Зборовський - голова Державної служби України з безпеки на транспорті; Микита Лагунін - заступник голови Державної служби України з безпеки на транспорті; Юрій Марценишин - перший заступник голови Державної служби України з безпеки на транспорті; Валерій Кулик-Куличенко - заступник голови Державної служби України з безпеки на транспорті з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
Модератор: Олександр Свириденко - керівник управління зовнішніх комунікацій Укртрансбезпеки.
Коротко. Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Євген Зборовський прозвітує про результати діяльності відомства у 2023 році та окреслить плани на 2024-й.
Формат заходу – офлайн (Зала 2).
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformTV.
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Читайте Пресцентр Укрінформу в Telegram.
Підсумкові матеріали:
До кінця березня у Миколаївській області запрацюють два WIM-комплекси - Укртрансбезпеки
На дорогах України встановлено 50 комплексів динамічного зважування в русі великовагового транспорту weight-in-motion (WIM), до кінця місяця ще дві рамки буде встановлено у Миколаївській області.
Про це в Укрінформі під час публічного звіту про результати діяльності Державної служби України з безпеки на транспорті повідомив голова відомства Євген Зборовський.
«Перші рамки зважування в русі були встановлені на дорогах України у 2021 році, і тоді ми зафіксували, що 21% вантажного транспорту рухається з порушеннями вагових або габаритних параметрів. Фактично кожен п’ятий автомобіль. Коли суб'єкти господарювання почали притягатися в автоматичному режимі до відповідальності, кількість порушників скоротилася до 4%», - сказав Зборовський.
У 2023 році за адміністративні правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксовані в автоматичному режимі, до державного бюджету надійшло 227,56 млн грн сплачених штрафів.
Наразі на автомобільних дорогах України встановлено 50 WIM-комплексів.
«Деякі комплекси в умовах воєнного стану були відключені, інші пошкоджені або було втрачено електроживлення. Зараз вони відновлюються. Крім того, на важливому південному напрямку, а саме у Миколаївській області, де йде великий трафік, в цьому місяці ми очікуємо ввімкнення двох нових рамок. Я впевнений, що це дозволить у цьому непростому регіоні зберегти дороги і відіб'є бажання у несумлінних перевізників порушувати правила», - зазначив очільник Укртрансбезпеки.
Як повідомлялося, у 2023 році Державна служба України з безпеки на транспорті сплатила до державного бюджету 637 млн грн, з яких близько 606 млн грн склали штрафи, сплачені за порушення правил безпеки.
В Україні планують диференціювати штрафи для перевізників у залежності від завданої суспільної шкоди
В Укртрансбезпеці мають намір переглянути розміри адміністративно-господарських штрафів для автомобільних перевізників з метою їх диференціації відповідно до завданої правопорушенням суспільної шкоди.
Про це в Укрінформі під час публічного звіту про результати діяльності Державної служби України з безпеки на транспорті повідомив перший заступник голови Укртрансбезпеки Юрій Марценишин.
«У ході засідання робочої групи, створеної для розгляду питання щодо посилення відповідальності нелегальних перевізників, ми отримали багато питань і щодо діючих санкцій за порушення. І ми зрозуміли, що нам потрібно зробити окрему робочу групу, яка напрацює зміни до статті 60 закону «Про автомобільний транспорт». Основна ідея – розподілити штрафні санкції за правопорушення на автомобільному транспорті відповідно до ступеня завданої ними суспільної шкоди або ступеня небезпеки. Тобто, щоб не було, наприклад, стягнення у 17 тис. грн за відсутність у водія якогось документа», - сказав Марценишин.
Він підкреслив, що йдеться саме про диференціацію розмірів штрафів, а не про їхнє підвищення.
«Можливо, за якісь певні порушення буде підвищення. Але в основному за деякі правопорушення передбачена нижча санкція, ніж діюча на сьогоднішній день», - наголосив представник Укртрансбезпеки.
За словами голови відомства Євгена Зборовського, на несправедливість діючих санкцій неодноразово звертали увагу самі перевізники. Зокрема, на їх незначний розмір.
«Деякі перевізники навіть нам кажуть, що штрафи маленькі. Сумлінні перевізники кажуть, що вони возять законно, штрафів не бояться, а для недобросовісних конкурентів 17 тисяч або навіть 34 тисячі гривень, якщо їх два рази упіймають, це несуттєвий штраф. Тому його варто підняти», - сказав Зборовський.
Як повідомлялося, наказом голови Укртрансбезпеки від 22 лютого 2024 року №96 утворено робочу групу з перегляду адміністративно-господарських штрафів для автомобільних перевізників. Крім того, планується розробити ефективний механізм притягнення до відповідальності перевізників за порушення законодавства про автомобільний транспорт.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк