Кран «Захарій» монтує другу секцію вантового мосту в Запоріжжі
Плавучий кран "Захарій" після повернення на будівництво мостових переходів через річку Дніпро розпочав монтування другої секції вантового мосту.
Про це повідомляє кореспонтент Укрінформу.
Зокрема, 23 червня в Кривий бухті кран забрав металеву секцію майбутнього вантового мосту і річкою доставив її до пілонів (споруда №10), де відбувається встановлення і "складання" верхової частини прогонової споруди.
Всього вантовий міст буде складатися з верхової і низової частин, в кожній з яких по 6 секцій, вага другої - 685 тонн, перша секція важила 740 тонн.
"Процес монтажу буде йти постійно. Протягом 40-45 днів будуть встановлені і змонтовані секції. Потім будуть зварювальні роботи", - сказав журналістам під час виїзної наради заступник начальника Служби автомобільних доріг в Запорізькій області з розвитку доріг Олександр Горбань.
Укрупнення секцій відбувається в Кривий бухті. Будівельники зібрали всі шість блоків для верхової частини. До середини серпня їх будуть встановлювати на тимчасові опори. Закінчити будівельні роботи на цій ділянці планують до кінця року. Також, за попередньою інформацією, буде виконано роботи і по низовій "гілці", але відкрити рух новими мостами, як озвучували раніше, до Дня Незалежності, будівельники не встигнуть.
"Після того, як кран був транспортований на ремонт, ми не зупиняли роботи, але нам довелося трохи перебудувати графік. Крім вантового мосту роботи ведуться і на балочному мосту - це міст через р. Старий Дніпро", - зазначив заступник головного інженера генеральної підрядної організації "Онур" Олександр Цвященко.
Як повідомлялося, довжина вантового мосту становитиме 660 метрів. Вантовий міст буде найвищим в Україні, адже висота пілонів, які триматимуть міст - 166 метрів.
Запорізький міст є флагманом програми «Велике будівництво». Це магістраль безперервного руху протяжністю більше ніж 9 км, що складається з шести транспортних розв'язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласних мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Вартість будівництва - 11,9 млрд грн. Генеральний підрядник - турецька компанія "Онур".