Кран «Захарій» прибув до Запоріжжя і продовжить будувати вантовий міст
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Несамохідний плавучий кран "Захарій" (паспортна назва LK-800) пройшов ремонт на заводі в Херсоні і повернувся в Запоріжжя, де він задіяний у будівництві вантового мосту. З Херсона кран вийшов 15 червня, в Криву бухту прибув учора ввечері.
Кран "Захарій" прибув до Запоріжжя і продовжить будувати вантовий міст / Фото: Ольга Звонарьова. Укрінформ"Стояло завдання дійти до Запоріжжя якомога оперативніше. Йшли з великими труднощами. Перша перешкода було під час проходження Каховського шлюзу - його потрібно було пройти вночі, вдень він був зайнятий, і щоб не стояти і не чекати своєї черги, ми вирішили зайти вночі. Пришлюзувалися вдало, водосховищем йшли більш-менш нормально, стежили за прогнозом погоди, знали, що за нами йде ураган, який застав нас трохи вище від Нікополя. Почався сильний вітер, дощ, ми готові були віддавати якоря, але вдалося подолати. До Запоріжжя дійшли за дві доби ", - розповів начальник крана, капітан Сергій Салагар.
Зараз мостобудівникам необхідно скласти кран, на що піде 2-3 дні.
Поки "Захарій" був на ремонті (12 травня вийшов із Запоріжжя в Херсон, де став на ремонт - ред.), у Кривий бухті роботи не припинялися. Будівельники укрупнили 5 металевих секцій майбутньої верхової частини вантового моста. Ще одну секцію раніше змонтували на пілони.
"Усі секції верхової частини вантового мосту готові до монтажу. Роботи на будівництві не припинялися. Монтаж секцій залежить від погодних умов, але займе приблизно 45 робочих днів ", - зазначив начальник мостового відділу Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Олександр Носик.
Як раніше повідомлялося, довжина вантового мосту становитиме 660 метрів. Вага однієї конструкції - близько 700 тонн. Вантовий міст буде найвищим в Україні, адже висота пілонів, які будуть тримати міст, - 166 метрів.
Запорізький міст є флагманом програми «Велике будівництво». Це магістраль безперервного руху протяжністю більше 9 км, що складається із шести транспортних розв'язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласних мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту - 16 років.