На Київщині створять 69 осередків, де старшокласники вивчатимуть предмет «Захист України»
У Київській області створять 69 осередків, де учні 10-11 класів загальноосвітніх шкіл та закладів професійної освіти вивчатимуть предмет «Захист України».
За його словами, з 1 жовтня понад 27 тисяч учнів вивчатимуть цей предмет за оновленою програмою.
«На базі закладів загальної середньої та професійної освіти створюються спеціальні осередки. Загалом на Київщині їх буде буде 69. Вартість їх облаштування – 113 млн грн. З державного бюджету Київщина отримала для цього понад 86 млн. грн субвенції. Ще понад 27 млн грн – співфінансування з місцевих бюджетів», - зазначив Кравченко.
Оновлена програма складається з 10 модулів і спрямована на розвиток практичних умінь. Зокрема це домедична допомога, навички управління безпілотниками, тактична медицина, радіозв’язок та інші сучасні технології, що відповідають реаліям воєнного часу.
Кравченко підкреслив, що програма також допоможе учням розвинути емоційну стійкість і вміння діяти в екстремальних ситуаціях.
Наразі уроки відбуватимуться раз на місяць. У спеціально облаштованих осередках будуть навчатися діти одразу з декількох шкіл. Таким чином практичні заняття будуть більш ефективними.
Вчителі осередків, за словами голови ОДА, зможуть формувати навчальну програму, враховуючи особливості кожного конкретного осередку.
До викладання залучаються фахівці, що володіють навичками домедичної підготовки, управління літальними апаратами. Це ветерани, які мають практичний досвід, представники громадських організацій і добровольчих формувань.
«Нічого спільного з колишньою «воєнкою». Завдяки інтерактивним методам навчання учні зможуть не лише вивчати теорію, а й брати участь у практичних тренуваннях. Це допоможе їм мати справжні необхідні знання та навички для захисту своєї країни», - наголосив Кравченко.
Як повідомлялося, за інформацією Міністерства освіти та науки, програма «Захист України» спрямована як на формування патріотичної свідомості та системи цінностей, так і на розвиток практичних навичок для збереження життя. Її особливість — єдиний зміст для всіх учнів і учениць, незалежно від статі, що забезпечує рівні можливості в набутті важливих навичок.