Наливайко назвав Укрпошту головним ворогом реформованих ЗМІ
Головним ворогом реформованих ЗМІ на сьогодні є Укрпошта і її тарифна політика.
“Зараз головний ворог реформованих ЗМІ є Укрпошта і її тарифна політика. І відповідні заяви і виступи медіаспільноти, наше звернення, навіть наше прохання надати підсумки передплатної кампанії для того, щоб можна було зробити аналіз, керівництво Укрпошти проігнорувало. Це абсолютно антидержавна політика, політика на те, щоб знищити друковані видання. Ми чекаємо останні дні, коли мала би розрахуватися Укрпошта за ті гроші, які отримала від передплати”, - сказав Наливайко.
Він зазначив, що з багатьох регіонів надходить інформація про те, що цими коштами Укрпошта планує закривати свої бюджетні “діри”, не розраховуючись з редакційними колективами. І пообіцяв разом зі Спілкою журналістів та медіаспільнотою захищати інтереси ЗМІ.
“Друга проблема — це поява так званих нових ЗМІ. Це бюлетені, які під себе роблять місцеві керівники. Тут своє слово має сказати Генеральна прокуратура”, - наголосив Наливайко.
Він констатував, що більшість видань державної форми власності, де цифра реформованих ЗМІ значно відстає від комунальних, виходили як бюлетені “і бюлетенями вони і залишаться”.
Щодо залежності інтенсивності процесу реформування від розміру дотацій з місцевих бюджетів він додав, що редакції, які тривалий період не мали суттєвих фінансових надходжень, реформувались одними з перших, і навпаки — ті, що отримували значні кошти, не реформувались взагалі або відтерміновували реформу до останнього моменту.
“Не буду називати ці видання, але коли наклад менше тисячі примірників з року в рік, а дотація до 100 тисяч гривень, треба говорити, що це просто проїдались гроші платників податків”, - зауважив голова Держкомтелерадіо.
Як повідомляв Укрінформ, процес реформування державних і комунальних ЗМІ в Україні фактично завершений. Реформовано 507 комунальних та державних видань.