Мінветеранів навчає працівників кол-центру, які будуть консультувати ветеранів АТО

Міністерство у справах ветеранів України провело професійне навчання працівників урядової «гарячої» телефонної лінії, які надаватимуть оперативні та фахові консультації ветеранам АТО/ООС та членам їх сімей.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Мінветеранів.

«Наразі до урядового кол-центру звертаються багато учасників бойових дій, які брали участь в захисті незалежності та територіальної цілісності України, осіб з інвалідністю внаслідок війни та представників ветеранських громадських організацій з питаннями, які часто потребують більш детального вивчення для надання розгорнутих відповідей», - ідеться в повідомленні.

Читайте також: Концепцію кризової «гарячої лінії» винесуть на розгляд уряду - Немчінов

Як зазначила міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна, до навчання працівників урядової «гарячої лінії» було залучено керівників та спеціалістів профільних самостійних структурних підрозділів міністерства.

«Вони консультували з профільних напрямів, навчали операторів оперативно та кваліфіковано опрацювати звернення, надавати допомогу та додаткові роз’яснення з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки», - сказано в повідомленні.

Читайте також: Мінветеранів винесло на громадське обговорення утворення ветеранського фонду

Як повідомляв Укрінформ, Мінветеранів та Міжнародний Комітет Червоного Хреста домовилися про співпрацю з психосоціальної підтримки ветеранів.