Концепцію кризової «гарячої лінії» винесуть на розгляд уряду - Немчінов

Концепцію кризової «гарячої лінії» винесуть на розгляд уряду - Немчінов

Укрінформ
Концепцію загальнодержавної інформаційної кризової "гарячої лінії" в Україні незабаром буде запропоновано на розгляд Кабінету Міністрів.

Як передає Укрінформ із посиланням на повідомлення у Телеграмі міністра Кабінету Міністрів Олега Немчінова, її представили під час підсумкового засідання робочої групи, яка працювала над модернізацією наявної урядової "гарячої лінії".

“Наявність такого урядового комунікаційного механізму, як інформаційна кризова лінія є надзвичайно важливим засобом протидії поширенню різноманітних фейків і вагомим внеском у забезпечення національної безпеки та оборони України в частині інформаційного захисту... Після завершення робочої групи було представлено проєкт розпорядження Кабінету Міністрів "Про схвалення Концепції створення загальнодержавної телефонної кризової "гарячої лінії", що буде представлена найближчим часом на розгляд уряду”, - зазначив Немчінов.

Читайте також: Без корупції та зайвої бюрократії: Немчінов пояснив необхідність законопроєкту про адмінпроцедуру

За його словами, українські урядовці у співробітництві з міжнародним аналітичним центром Praxis вивчили та проаналізували досвід реалізації кризової "гарячої лінії" в Естонії. На підставі найкращих практик та рекомендацій, з урахуванням чинного законодавства України, було розроблено представлену концепцію. “Для оперативного та вчасного інформування населення України функціонал урядового контактного центру (УКЦ) буде розширено: для всіх центральних органів виконавчої влади з’являється можливість використання такої додаткової опції роботи УКЦ, як кризова “гаряча лінія”, - наголосив міністр КМУ.

Він додав, що у разі виникнення кризової ситуації, визначеної у Кодексі цивільного захисту чи у статті 4 Закону "Про Раду національної безпеки і оборони України", здійснюється оперативне інформування населення офіційною урядовою інформацією. Громадяни отримають можливість безпосередньо та швидко з урядового першоджерела дізнаватися повну та достовірну інформацію.

Читайте також: Послуги українською - для захисту прав споживачів працює «гаряча лінія»

Як повідомляв Укрінформ, Урядовий контактний центр та аналітичний центр Praxis (Естонія) торік розпочали співпрацю над модернізацією урядової "гарячої лінії" Кабінету Міністрів. Українська сторона мала можливість ознайомитися з протоколами роботи кризової телефонної "гарячої лінії" Естонської Республіки та іншими регламентними документами.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-