Google обмежить використання рекламодавцями cookie для відстеження браузерів
У компанії Google заявили, що почнуть тестувати нову функцію у браузері Chrome в рамках плану щодо заборони сторонніх файлів cookie, які рекламодавці використовують для відстеження споживачів.
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Google планує запустити функцію Tracking Protection ("Захист від відстеження") 4 січня, вона за замовчуванням обмежить міжсайтовий моніторинг. Спочатку функція буде доступна для 1% користувачів Chrome по всьому світу.
Google планує повністю відмовитися від використання сторонніх файлів cookie у другій половині 2024 року.
Однак терміни залежать від вирішення антимонопольних питань, порушених британським Управлінням з питань конкуренції та ринків (CMA), заявили в Google.
CMA досліджує план Google припинити підтримку деяких файлів cookie в браузері Chrome, оскільки наглядовий орган побоюється, що це перешкоджатиме конкуренції в цифровій рекламі, а також стежитиме за найбільшим сегментом компанії - рекламою.
Файли cookie - це спеціальні файли, які дозволяють вебсайтам і рекламодавцям ідентифікувати окремих відвідувачів вебсторінок і відстежувати їхні звички перегляду в Інтернеті.
Рекламодавці заявили, що втрата файлів cookie в найпопулярнішому в світі браузері обмежить їхню здатність збирати інформацію для персоналізації реклами і зробить їх залежними від баз даних користувачів Google.
Як повідомляв Укрінформ, Google опублікував топ пошукових запитів у 2023 році, серед яких найпопулярнішими були про війну у секторі Гази та фільм «Барбі».