Reuters та AP допоможуть Twitter боротися з фейками
Компанія Twitter заявила про початок співпраці з міжнародними агенціями новин Associated Press і Reuters у боротьбі з розповсюдженням дезінформації у власній соціальній мережі.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє BBC.
Інформаційні агентства надаватимуть співробітникам Twitter більше контексту та довідкової інформації про події, в результаті яких у соцмережі публікуються велика кількість твітів.
Twitter сподівається, що такий крок посилить протидію поширенню оманливої інформації на їхній платформі, та допоможе оперативно видаляти інформацію з неправдивим вмістом.
Зазначається, що це вперше, коли Twitter офіційно став співпрацювати з інформаційними організаціями новин для просування достовірної інформації на своїй платформі.
За словами речника компанії, вона працюватиме окремо з двома конкуруючими інформаційними агентствами й спочатку зосередиться на англомовному контенті.
Раніше цього року Twitter вже запустив нову систему модерування Birdwatch, яка дозволяє волонтерам позначати твіти, які вони виявили неточними.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Twitter у рамках кампанії боротьби з дезінформацією про пандемію COVID-19 із березня 2020 року видалила понад 8,4 тисячі записів відповідного змісту у своїй соцмережі.